بیت خامنه ای رأس فساد است

بیت خامنه ای رأس فساد است


 تلویزیون الاخباریه در مورد استیضاح و برکناری وزیر اقتصاد دولت روحانی و بحران اقتصادی در ایران با دکتر حسن هاشمیان تحلیل گر سیاسی در واشینگتن گفتگویی داشت .

تلویزیون الاخباریه : از نظر شما در ایران غلیان در مقابل سیاست روحانی در مواجهه با بحران اقتصادی چگونه خواهد بود؟

حسن هاشمیان: فکر می کنم که حسن روحانی کاملا تسلیم خواهد شد بویژه اینکه او مدعی بود که می خواهد اقتصاد ایران را با اقتصاد جهانی پیوند دهد و با فساد بویژه با نهادهای اقتصادی وابسته به سپاه پاسداران

مبارزه کند.

در ایران نهادهای عجیب و غریب اقتصادی با نام مراقد دینی وجود دارد. این مراقد دینی تعدادشان به ۳۶ هزار می رسد که در ایران ساخته شده اند و تمامی آنها در بخش اقتصاد کار می کنند .

اینها با بودجه دولتی عمل می کنند و هیچ نهادی بر آنها نظارت ندارد و مالیات و غیره هم نمی دهند.


رژیم ایران هیچ راه حلی ندارد


الاخباریه : از نظر شما رژیم ایران بعد از سقوط ریال در مقابل دلار و بیرون رفتن شرکت های خارجی از ایران چه برخوردی خواهد کرد؟

حسن هاشمیان : این رژیم طرح مشخصی ندارد. موضوع این است که اقتصاد ایران اقتصادی ضعیف و پر از فساد و رشوه خواری است. همچنین این رژیم می خواهد با جهان مقابله کند . طرحهای تروریستی اش را در منطقه و جهان نیز دارد. به این دلیل هیچ راه حلی ندارد مگر اینکه قبول کند که بصورت مسالمت آمیز با همسایگانش و کشورهای جهان زندگی کند و قوانین و معاهدات بین المللی را قبول کند.و همچنین قوانین اقتصاد جهانی و بطور خاص قوانین شفافیت را قبول کند .

ما دیدیم که این رژیم چگونه می خواست وارد نهاد شفافیت جهانی شود ولی علی خامنه ای با آن مخالفت کرد چرا که این مؤسسه بر حمایت از تروریسم نظارت خواهد داشت ولی رژیم ایران نمی خواهد که از حمایت از تروریسم دست بر دارد.به این دلیل هیچ راهی در مقابل این رژیم وجود ندارد مگر دست برداشتن از تمامی این سیاست های ویران کننده ایران و منطقه و جهان .

 

مشکل اصلی فساد در بیت خامنه ای است


 الاخباریه : برکناری مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی این رژیم به چه معنی است ؟ آیا می توانیم بگوییم که این به معنی کاهش فشار دولت به مردم ایران است ؟

حسن هاشمیان : کسانی که در مجلس رژیم هستند به این موضوع عنوان گمراه کننده ای می دهند . مشکل مسعود کرباسیان نیست . مشکل فساد داخلی رژیم ولایت فقیه و بیت علی خامنه ای و کسانی که مرتبط با او هستند است . درسراسر کشور فساد جاری شده و رأس فساد علی خامنه ای است .به این دلیل ندیده ایم که در برکناری این وزیر هیچ اشاره ای به این بشود.

همچنین مؤسسه های مالی متعلق به سپاه پاسداران و بانک هایی که سپاه پاسداران ساخته اساس فساد در ایران و پایه این مشکل است .

شما بخاطر می آورید که چطور مردم ایران پولهایشان را به این مؤسسه ها دادند ولی پولها به آنها بازگردانده نشد و در مناطق مختلف تظاهرات کردند . این مؤسسه های مالی فاسد رأس فساد هستند و بیت خامنه ای رأس فساد است ولی مجلس رژیم و کسانی که از این وزیر سلب اعتماد کردند به این موضوعات اساسی اشاره نکردند

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: