خامنه‌ای بار دیگر بر شکست برجام تأکید کرد و گفت با مسئولین فعلی آمریکا مذاکره‌ نمی‌کنیم

خامنه‌ای بار دیگر بر شکست برجام تأکید کرد و گفت با مسئولین فعلی آمریکا مذاکره‌ نمی‌کنیم


خامنه‌ای پس از اقرار قبلی خود به اشتباهش در مذاکره با آمریکا، باردیگر از شکست برجام ابرازسرخوردگی کرد ودر مورد مذاکره با آمریکا، گفت: نتیجه مذاکره با مسئولان قبلی امریکا که حداقل ظاهرساز بودند اینگونه شد، حالا با مسئولان فعلی که شمشیر را از رو بسته‌اند چه مذاکره ای داریم. بنابراین مذاکره ای در هیچ سطحی با آمریکایی ها صورت نخواهد گرفت. آنها می‌خواهند مانور دهند که ما حتی جمهوری اسلامی ایران را به پای میز مذاکره آوردیم، پس همانگونه که قبلاً به‌طور مشروح و مستدل بیان کرده‌ام، هیچ مذاکره‌ای با آنها انجام نخواهد شد.

خامنه ای هم چنین از ناکامی تلاشهای ر‌ژیم برای مهار عوارض شکست برجام ازطریق دخیل بستن به اروپا گفت: رفتار اروپا در مسائلی نظیر برجام و تحریمها نامناسب است. باید با نگاه شک آلود به وعده های آنها، از روند مسائل توجه مراقبتِ جدی کرد.

 

ولی فقیه ارتجاع که یک روز بعد از حضور روحانی در مجلس با وی و هیات دولت بحرانزده او دیدار می کرد، از شیخ حسن روحانی به خاطر حرفهایش در مجلس رژیم تقدیر کرد و گفت: رئیس جمهور با خونسردی و متانت به سؤالها پاسخ می دهد. دشمن از جلسه دیروز به‌دنبال اهداف دیگری بود. جلسه بسیار خوب دیروز هم رئیس‌جمهور و هم مجلس را تقویت می کند و زمینه ساز همکاری‌های بیشتر و نزدیک تر شدن دیدگاهها خواهد شد. همه باید به دولت کمک کنند.

آخوند روحانی نیز در این دیدار از ولی فقیه ارتجاع تمجید کرد و گفت: همه پشت سر خامنه‌ای و با هدایت او نخواهند گذاشت که توطئه‌های دشمنان تحقق پیدا کند.

منبع: سایت خامنه ای(رژیم) ۹۷۰۶۰۷

 

خامنه‌ای بار دیگر بر شکست برجام تأکید کرد و گفت با مسئولین فعلی آمریکا مذاکره‌ نمی‌کنیم در یوتیوب سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: