وحشت رژیم ایران از کانونهای شورشی و بالا گرفتن قیام با یک تحلیل ۶ماده‌ای

وحشت رژیم ایران از کانونهای شورشی و بالا گرفتن قیام با یک تحلیل ۶ماده‌ای


وحشت حکومت آخوندی از کانونهای شورشی


و بالا گرفتن قیام


در یک تحلیل 6 ماده ای برای نیروهای امنیتی رژیم



عنصر تعیین کننده به نسبت اغتشاشات دی ماه ۹۶


متشکل شدن اغتشاشگران است


تشکل‌هایی بنام کانون‌های شورشی درست کرده‌اند


که هم قدرت تکثیر نیرویی دارند و هم از پتانسیل جایگزینی


لیدرهای صحنه برخوردار می باشند



کیفی‌ترین تحول صورت گرفته


 وصل عقبه این کانون‌ها به رهبری آن است


خط دهی اصلی کانون‌های شورشی توسط مسعود رجوی


در قالب «پیام به کانون‌های شورشی» صورت می گیرد



مسعود رجوی در ۱۱ مرداد در پیامی تحت عنوان


 «مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش»


وعده داده که این اغتشاشات روز به روز گسترش می یابد


و مدعی شد که نظام توان مقابله با آنان را ندارد



مجاهدین دست به تغییر تاکتیک زده‌اند و اغتشاشات


 نسبت به مقطع دی ماه از یک واقعیت‌هایی عبور کرده است


امروز در همه صنوف اعم از کامیون‌داران، بازاریان، مال باختگان


 معلمان و کارگران نفوذ کرده و خط دهی می‌کنند



خصلت اغتشاشات تغییر ماهیت داده است


هر تظاهرات به‌ سرعت تبدیل به تظاهرات سیاسی می شود


شعارها نیز رنگ و بویی ساختار شکنانه بخود می گیرد


و از پتانسیلی برخوردارند که در رویارویی با نیروهای امنیتی


 دست به سنگربندی خیابانی بزنند



در دیماه نقش مجاهدین به قدری بارز بود


 که خامنه‌ای از آنها نام برد


 و در حال حاضر عنصر تعیین‌کننده به نسبت دیماه هستند


 

تحلیل 6 ماده ای نیروهای امنیتی رژیم درباره کانونهای شورشی


یک رسانه حکومتی و ابسته به باند خامنه ای و نماینده او در مشهد، روز ششم شهریور۹۷ با استناد به خطبه آخوند احمد علم الهدی در نمایش حکومتی عید قربان تحت عنوان« عبور از جمره دوم!»نوشت :

مدتی است که ضد انقلاب خارجه نشین به ویژه (مجاهدین) برانداز، کُر هماهنگی را به صدا در آورده‌اند که جمهوری اسلامی در فاز پایانی خود می باشد، فضای مجازی نیز نقش آتش تهیه آنان را برعهده دارد.

اما در این بین آنچه که مسلم است، (مجاهدین) دست به تغییر تاکتیک زده‌اند و این یک واقعیت می باشد که اغتشاشات حتی نسبت به مقطع دی ماه گذشته از یک واقعیت‌هایی عبور کرده است، البته دستگاه‌های امنیتی ما نیز بیکار نبوده و نیستند و همواره اقدامات مجاهدین را رصد کرده‌اند و به موفقیت‌های شایانی نیز دست یافته‌اند.

اما برای اینکه از هوشیاری‌ها و آمادگی‌هایمان غره نشویم جا دارد که به تفاوت‌های امروز (مجاهدین) با دی ماه ۹۶ نگاهی گذرا بیندازیم؛ چرا که طبعاً، دشمن نیز با هوشیاری‌های نیروهای امنیتی‌مان، سیر تکاملی سریعی را طی می کند:

۱) در گذشته ضدانقلاب به سرکردگی (مجاهدین) در کشور موج‌ سواری می کردند اما امروز در همه صنوف اعم از کامیون‌داران، بازاریان، مال باختگان، معلمان، کارگران و… نیز نفوذ کرده و خط دهی می‌کنند.

۲) خصلت اغتشاشات نیز تغییر ماهیت داده است؛ به عنوان مثال، اگر در گذشته ۱ یا ۲ روز لازم بود که شعارها از صنفی و اجتماعی به شعارهای ساختار شکنانه بچرخد، اکنون هیچ زمانی لازم نیست و هر تظاهرات به‌ سرعت تبدیل به تظاهرات سیاسی و شعارها نیز رنگ و بویی ساختار شکنانه بخود می گیرد.

۳) در دی ماه ۹۶ اغتشاگران در یک سردرگمی تشکیلاتی و سازماندهانه به سر می بردند، نقصان رهبری در صحنه وجود داشت و پیچیدگی لازم را هم نداشتند آنان علاوه‌بر داشتن روحیه گانگستری و تهاجمی، از پتانسیلی برخوردارند که می توانند در صورت رویارویی با نیروهای امنیتی، دست به سنگربندی خیابانی بزنند؛ یعنی حاضر به یراق‌تر از گذشته شده‌اند.

۴) اغتشاشگران و در صدر آنان (مجاهدین) فاقد ملاحظات سیاسی می باشند؛ هیچ جناج بندی درون نظام را به رسمیت نمی شناسند و همانقدر که در شعارهایشان برای اصلاح طلبان مایه گذاری می کنند! به همان میزان از اصولگرایان نیز دریغ نمی کنند! یعنی اعتماد و دلبستگی به هر جناحی از بین رفته است.

۵) نقش و جایگاه (مجاهدین) در اغتشاشات دی ماه ۹۶ به قدری واضح بود که مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱۹ دی ماه سال گذشته خود فرمودند: «یک مثلث فعال بوده است…نقشه، مربوط به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است؛ چند ماه هم می باشد که دارند نقشه می کشند… پول هم از یکی از این دولت‌های خرپول اطراف خلیج فارس است… ضلع سوم هم پادویی سازمان منافقین بود.»

درحال حاضر، عنصر تعیین کننده به نسبت اغتشاشات دی ماه ۹۶ متشکل شدن اغتشاشگران است ، تشکل‌هایی بنام کانون‌های شورشی درست کرده‌اند که هم قدرت تکثیر نیرویی دارند و هم از پتانسیل جایگزینی لیدرهای صحنه برخوردار می باشند.

۶) اما کیفی‌ترین تحول صورت گرفته، وصل عقبه این کانون‌ها به رهبری آن است، درحال حاضر، خط دهی اصلی این کانون‌های شورشی توسط مسعود رجوی سرکرده منافقین در قالب «پیام به کانون‌های شورشی» صورت می گیرد.

وی در ۱۱ مرداد ماه سال جاری در پیامی تحت عنوان «مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش» برای تقویت روحیه اغتشاشگران، به آنان وعده داده که این اغتشاشات ادامه خواهد داشت و روز به روز گسترش می یابد، وی اغتشاشات را سازمان یافته‌تر از گذشته قلمداد کرد و مدعی شد که نظام توان مقابله با آنان را ندارد!

حال، وقتی دشمن با چنین عقبه‌ای برای رویارویی آماده شده است می بایست اذعان داشت که همه در یک کشتی نشسته‌ایم؛ لذا به دولتمران و خواص باید گفت که از هیچ جمره‌ای نباید گذشت...

منبع: سایت بهارستانه-۶شهریور ۹۷

 

وحشت رژیم ایران از کانونهای شورشی و بالا گرفتن قیام با یک تحلیل ۶ماده‌ای در یوتیوب سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: