مجلس رژیم ایران، اعتراف به بیکاری۲۰ میلیون جوان ۱۵ الی ۲۹ ساله

مجلس رژیم ایران، اعتراف به بیکاری۲۰ میلیون جوان ۱۵ الی ۲۹ ساله


محمدرضا بادامچی رییس به اصطلاح فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس رژیم ایران، چهارشنبه ۷ شهریور ضمن اطلاع رسانی از حضور معاون اشتغال وزارت کار رژیم در جلسه این فراکسیون، به بحران بیکاری اعتراف کرد و گفت در حال حاضر در ایران آخوند زده از هر ۶ نفر تنها یک نفر شاغل است و ۲۰ میلیون جوان بیکار داریم

 

توصیه مشاغل خانگی برای ۲۰ میلیون جوان بیکار


این به اصطلاح نماینده مجلس، در خصوص جلسه روز سه‌شنبه فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس رژیم، گفت: «این جلسه با هدف بررسی توسعه مشاغل خانگی و با حضور معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده است».

بادامچی در اعتراف به رکود اقتصادی و بیکاری جوانان که حاصل سیاستهای جنگ افروزانه و چپاولگرانه رژیم ولایت فقیه است، افزود: «اکنون یک نفر از شش نفر در جامعه ایرانی کار می‌کنند، قریب به ۲۰ میلیون نفر جوانان ۱۵ الی ۲۹ ساله کشور بیکار هستند. نرخ بیکاری مردان در بین سنین ۱۵ الی ۲۹ سال، معادل ۲۱ درصد و زنان ۴۰ درصد است لذا در این شرایط رکود اقتصادی باید به رونق مشاغل کوچک و خانگی توجه شود، چرا که بسیار ضروری هستند».

البته این کارگزار حکومتی نگفت که کسانی که به زعم او کار دارند، کارشان ثابت و دائم است یا کارهای کاذب نظیر دستفروشی و ... را نیز کار حساب میکند. همچنین هیچ اشاره ای به کار برده وار و بدون پرداخت ماهها حقوق بخور و نمیر کارگران به اصطلاح شاغل و حذف حق بیمه و .... آنها، نکرد.

 

درمانده از ایجاد کار و صنعت، پیشنهاد صنایع دستی


وی که لقب رییس فراکسیون کار و کار آفرینی مجلس ارتجاع را یدک میکشد، درمانده از سرمایه گذاری و ایجاد صنایع مادر در کشور، خواستار ایجاد کارهای دستی و خانگی شد و برای توجیه آن گفت: «در کشور ایران هنر صنایع دستی و تنوع آن بیش از سایر نقاط مورد توجه است. هنر ایرانی خواهان بسیاری در میان سایر ملل و در بین گردشگران دارد از طرفی با سرمایه اندک تلاش در این زمینه دستاوردهای قابل توجهی دارد». این در حالی است که بدلیل سیاستهای رژیم آخوندی و بازگشت تحریم ها موضوع گردشگری خارجی از ایران نیز زیر سئوال است و به دلیل کاهش مسافر بسیاری از شرکتهای هواپیمایی، نظیر بریتیش ایرویز و ایر فرانس و ک ال ام هلند و... پروازهایشان را به ایران قطع یا محدود کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:



· کارگران، قربانیان اصلی گرانی و تورم

· رژیم ایران در مقابل مردم و تحریمها دوام نخواهد آورد

· قاچاقچی خود مائیم، اعترافات محبی‌نیا عضو مجلس رژیم

· «مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند!»

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: