برایان هوک: رژیم ایران‌ به صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد-۲۰دقیقه-۹شهریور۱۳۹۷

برایان هوک: رژیم ایران‌ به صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد-۲۰دقیقه-۹شهریور۱۳۹۷


برایان هوک هماهنگ کننده اقدام علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا هشدار داد: رژیم ایران‌ به صورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد . بخشهایی از سخنان وی را در بیناد دفاع از دمکراسی‌ها در واشینگتن می شنویم:

در داخل ایران، کنترل شدید اعمال می‌شود و تفکر رژیم حاکم تقریباً تمامی جنبه‌های رفتار اجتماعی را در بر می‌گیرد. من به حجاب اجباری اشاره کردم. سرکوب آزادی‌های مذهبی نیز بخشی از خصوصیت این رژیم است و دولت ترامپ مکرراً توجهات را بدان جلب کرده است.

ما از رنجی که اقلیت‌های مذهبی در ایران تحمل می‌کنند آگاه هستیم و برای آنها صدای خود را بلند خواهیم کرد.... بلحاظ اقتصادی، سوء مدیریت اقتصادی رژیم کشور را در سراشیب سقوط قرار داده است. ارزش ریال طی سال گذشته بشدت پایین آمده، یک سوم جوانان ایرانی بیکار هستند، حالا یک سوم ایرانیان در فقر زندگی می‌کنند، حقوق پرداخت نشده به اعتصابات فراوان منجر شده است، کمبود سوخت و آب فراگیر است. و بجای بکارگیری ثروت تولید شده بواسطة برجام برای بهبود وضعیت مادی مردم، رژیم این ثروت را برای خودش برداشته است. آنها این پول را برای جیب دیکتاتورها، تروریست‌ها و شبه نظامیان استفاده می‌کنند...

وضعیت بی‌جنب و جوش اقتصادی در کشور به میزان زیادی بخاطر نخبگان این رژیم است که شبیه مافیا در باجگیری و فساد است. ایرانیان به حق خشم‌شان فوران کرده است. دارایی صادق لاریجانی، رئیس قوة قضائیة ایران که ما در ماه ژانویه بخاطر نقض حقوق بشر تحریمش کردیم، لااقل 300 میلیون دلار ارزش دارد که بواسطه اختلاس پول عمومی و ریختن آن به حساب بانکی خودش است. سالیان، آخوندها خودشان را در لباس مذهب پیچیده‌اند در حالیکه مردم را که بی‌خبر بوده‌اند چاپیده‌اند. بدین خاطر است که تظاهرکنندگان در ایران در رابطه با رژیم شعار می‌دهند، شما ما را به اسم دین غارت کرده‌اید.

خامنه ای یک صندوق سرمایه‌گذاری به ارزش 95 میلیارد دلار دارد. او تلاش دارد آنرا مخفی کند و از آن بعنوان پول غیرقانونی برای سپاه پاسدارانش استفاده میکند.

بلحاظ بین‌المللی، هر چند من آنقدر وقت ندارم که همة تخریب و بی‌ثباتی که رژیم طی 39 سال ایجاد کرده را برشمارم. در ماه ژوئیه، یک دیپلمات رژیم ایران مستقر در وین بخاطر دادن مواد منفجره به تروریست‌ها که دنبال بمبگذاری در یک گردهمایی سیاسی در پاریس بودند، دستگیر شد. در حالیکه رژیم تلاش دارد اروپا را متقاعد سازد که در توافق اتمی باقی بماند، بصورت مخفیانه طرح حملات تروریستی را در قلب اروپا می‌ریزد. ما با شنیدن اخبار امروز صبح قوت قلب گرفتیم که متحد بزرگ ما فرانسه، بصورت نامحدودی تمامی سفرهای دیپلماتیک غیرضروری به تهران را بخاطر نقش ایران در این توطئه معلق کرده است. این از آن جنس اقداماتی است که رئیس جمهور ترامپ و وزیر پمپئو از آن استقبال می‌کنند. ما به فرانسه بخاطر این گام تبریک می‌گوئیم و امیدواریم اقدامات بیشتری توسط تمامی کشورها برای حفاظت از امنیت خودشان صورت گیرد.

و در ادامة این موضوع، آمار جالبی در اینجا دارم. رژیم ایران سالانه 700 میلیون دلار به حزب‌الله لبنان می‌دهد. حداقل 16 میلیارد دلار خرج شبه نظامیان در سوریه، عراق و یمن کرده است. رژیم ایران حداقل 6/4 میلیارد دلار اعتبار به سوریه داده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: