مالکوم فاولر از کانون وکلای انگلستان و ولز: از طرف ۱۶۰هزار وکیل میگویم با خشم در مورد قتل عام۶۷ ادامه میدهیم

مالکوم فاولر از کانون وکلای انگلستان و ولز: از طرف ۱۶۰هزار وکیل میگویم با خشم در مورد قتل عام۶۷ ادامه میدهیم


مالکوم فاولر از کانون وکلای انگلستان و ولز :


اینجا هستم تا از طرف ۱۶۰ هزار وکیل صحبت کنم


کانون وکلا با صدای بلند در این مورد صحبت کرده


و به این کار در مورد قتل عام۱۳۶۷


با خشم ادامه خواهد داد


 

 مالکوم فاولر- از کانون وکلای انگلستان و ولز

خانم رجوی، دوستان در اینجا و سراسر اروپا،

من از طرف بدنه حرفه ای خود، انجمن وکلای انگلستان و ولز صحبت می کنم. من مایلم که قبل از هر چیز بگویم که افتخار می کنم که اینجا هستم تا از طرف ۱۶۰ هزار وکیل از انگلستان و ولز صحبت کنم.

من از این مناسبت بسیار غمگین هستم چون ما نبایستی اینجا یا در بروکسل، لوگزامبورگ، یا استکهلم باشیم. ما بایستی در یک ایران آزاد غیر مذهبی و دمکراتیک باشیم. من بسیار احساس فروتنی می کنم که با کسانی که واقعا رنج برده اند یک پلاتفرم دارم. کانون وکلا بارها با صدای بلند در این مورد صحبت کرده است و به اینکار در مورد قتل عام ۱۳۶۷ با خشم ادامه خواهد داد. این انجمن به بلند کردن صدای خود در مورد جنایاتی که با تعداد بی سابقه ای تا به امروز ادامه یافته است ادامه میدهد. این جنایات علیه تمامی اصول حاکمیت قانون و پروسه دادرسی است.. ما البته در مورد کشتار ۱۳۶۷ صحبت می کنیم و از آن به خاطر بی عدالتی خیلی آزرده و خشمگین شده ایم به طور خاص در مورد کشتار ۷۸۹ نوجوان در نقض حکومت قانون و در نقض پروسه دادرسی و نقض تعهدات بین المللی برای عدم اعدام نوجوانان که رژیم ایران امضا کننده آن است. ما از این کار آنها برای مثال کشتار ۶۲ زن باردار بیزار هستیم. من این را قبلا گفته ام اما شایان تکرار است که بگویم خانواده هایی وجود دارند که اعضای آن ربوده شدند، ۴۱۰ خانواده که ۳ یا ۴ نفر از هر خانواده اعدام شده اند. ما به اعتراض علیه آنها و نبرد همراه شما ادامه خواهیم داد. ما ثابت قدم خواهیم ماند. ما با این مبارزه هستیم و به آن ادامه خواهیم دا د تا موفق شویم. این پیروزی شاید نزدیکتر از آنچه که فکر می کنیم باشد. بگذارید صمیمانه امیدوار باشیم که اینطور باشد. بگذارید کار درست انجام شود. از شما بسیار متشکرم.

 

مالکوم فاولر از کانون وکلای انگلستان و ولز: از طرف ۱۶۰هزار وکیل میگویم با خشم در مورد قتل عام۶۷ ادامه میدهیم در یوتیوب سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: