طنزموشکاف- ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

طنزموشکاف- ۱۲ شهریور ۱۳۹۷


 موشکاف: سلام! بازم طویلة نظام شلوع بود هاهاهاها. این بار یارو ظریفو با اون ریش بزیش دعوت کردن که سر برجام و گفتگو های هسته ای سوال پیچش کنن. هاهاهاها. از اون مهمتر. خرشو گرفتن که چرا بدون برآورد اطلاعاتی و امنیتی همزمان با برگزاری اجلاس مجاهدین رفتی پاریس؟ هاهاهاها. حالا جوابش.

ظریف درجلسة علنی مجلس ارتجاع ـ 11شهریور

«در پاسخ به سؤال اول منافقین متاسفانه از زمانی که در حدود ده سال قبل از فهرست گروههای تروریستی خارج شدن هر ساله مراسمی رو در پاریس برگزار می کنن و ما برگزاری این مراسم رو یک اقدام بسیار خصمانه از سوی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی تلقی می کنیم و این رو یک حمایت غیر رسمی از تروریسم می دانیم و همواره موضع خودمون رو بصورت صریح و آشکار با دولت فرانسه مطرح کردیم. من جمله در تماس تلفنی که دیروز با وزیر خارجه فرانسه داشتم همین موضوع به صراحت از سوی بنده مطرح شد

موشکاف: هاهاهاهاها. عجب سوخته ها! تازه این مال پارسالشه که سوزش ادامه دارد. میگه برگزاری مراسم مجاهدین حمایت آشکار فرانسه از تروریسمه. اما معلوم نیس چرا دیپلومات نظام در حال تحویل بمب دستگیر شده و فرانسه ام به همین خاطر گفته دیپلوماتش فعلا نرن ایران؟ هاهاهاها.

 اما دیپلوماسی به معنی این نیست که شما سفرهاتونو بخاطر یه گروهک منفور بی مقدار تروریستی متوقف بکنید. این مراسم اگر قرار بود فقط یک بار انجام میشد بله اینطور بود اما این مراسم بصورت سالانه داره برگزار میشه و ما هم روابطمون رو با فرانسه به دلایل مختلف با توجه به سیاستهای نظام دنبال می کنیم. و البته در این روابط مواضع خودمون رو مطرح می‌کنیم».

موشکاف: هاهاهاها. عجب داستانیه ها. یکی نیس از این ابله بپرسه آخه این مجاهدین که این قدر مقدارشون کمه و قبلا ام چندین بار تموم شدن، چین که تو به قول خودت همواره و همه جا و با هر مقامی حرفت اینه که جلوشون بگیرین. خودت می گی همین دیروز حرفت همین بوده. چرا این همه از یه گروهی که مقدارشون کمه می ترسی؟ هاهاهاها

موشکاف:  القصه! نظام ولایت بدجوری تو هچله. مجلسیای نظام هم خوب اینو گرفتن. بخاطر همینه که هی شیخ فری و وزراشو میکشونن مجلس بلکه بتونن سر مردمو گول بزنن هاهاهاها. غافل که کار از کار گذشته. شعار مردم اینه: اصلاح طلب، اصول گرا، دیگه تمومه ماجرا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: