موشکاف ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

موشکاف ۱۳ شهریور ۱۳۹۷


 موشکاف: سلام! عظمای بدبخت طلسمش که از قبل شکسته بود، حالا تابوی ولایتشم داره می شکنه. هاهاهاها. چن روز پیش یه حرفایی بلغور کرد، اما نذاشت کامل حرفاشو پخش کنن. بخش مهمش که در مورد اصلی ترین مشکل کشور بود، چند روز بعد پخش کردن. بعله مشکل پوشک بچه! هاهاهاها.

دیدار خامنه ای با روحانی و هیأت دولت

خامنه ای:  ناگهان در تهران یا در شهرهای بزرگ، پوشک بچّه کمیاب میشود! این اتّفاق افتاده، واقعی است، این به‌عنوان فرض نیست؛ آخر پوشک بچّه؟ این مردم را عصبانی میکند دیگر! طرف مقابل -دشمن- میخواهد مردم عصبانی بشوند از دستگاه دولتی و دستگاه حکومت؛‌ این یکی از راه‌هایش است؛ پوشک! یا شب عید که مثلاً فرض کنید وقت شست‌وشو و مانند اینها است، موادّ شوینده ناگهان کمیاب میشود، نیست؛ خب این کاری است که خرابکاری است. اینها را بایستی با چشم باز دنبال کرد؛ این یک مسئله‌ی مهم است...
موشکاف: هاهاهاها. بعله. پوشک بچه طوری کمیاب و گرون شده بود که یکی از هموطنا با هزار تومنی خمینی نشان، پوشک درست کرده بود واسه بچه اش. گفت اینطوری ارزونتر درمیاد هاهاهاها. اما ... اما بشنوین که در دنیای سیاست چطور عظما رو رنگی می کنن. هاهاهاها.

آخوند کروبی رئیس اسبق مجلس ارتجاع

« “خبرگان اگر خبرگان باشد باید از نتایج سیاست‌های راهبردی رهبر در سه دهه گذشته که کشور را به اینجا رسانده پرسش کند. خبرگان اگر خبرگان باشد باید از وضعیت اسف بار دستگاه قضا از رهبری سوال کند که با این احکام سیاسی روی محاکم رژیم منحوس پهلوی را سفید کرده است»....« ” از رهبری نسبت به ورود سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به بانک‌داری، فروش نفت و … ” پرسش شود».

موشکاف:  د د دی دی دی! عظما! میخوان از تو هم سوال کنن! هاهاهاها. نکنه نوبت استیضاح به خود عظما رسیده؟!‌هاهاهاها. بعله، تابو که بشکنه اینطوری میشه. هاهاهاها. صدای قریچ قوروچ استخونای عظما به گوش میرسه. هاهاهاها. تازه این کم گفته، این یکیو داشته باشین. هاهاهاها.

ابوالفضل قدیانی از اعضای باند مجاهدین انقلاب اسلامی

درخواست برکناری آقای خامنه‌ای از قدرت باید تبدیل به خواست علنی فعالین سیاسی و مدنی و فرهنگی شود. همانگونه که در اندونزی خواست برکناری دیکتاتور سابق آن کشور –سوهارتو- تبدیل به خواستی عمومی شد و همانگونه که خواست برکناری بن علی در تونس تبدیل به فریاد همگانی گردید

در این میان مسئله دیگری نیز عبرت‌آموز است و آن عملکرد آقای حسن روحانی است. ... اما آنچه به گمانم پند‌آموز است عیان‌تر شدن نتیجه انتخابات برآمده از نظارت استصوابی است. رئیس جمهور و وزیر و نماینده مجلس برآمده از این ساز و کار نهایتا –چه بخواهند و چه نخواهند- به تدارکاتچی –اگر نگوییم عمله- استبداد بدل می‌شوند...ایشان نیک دریافته‌اند یا درمی‌یابند که تثبیت مقام و جایگاهشان اولا و اولا منوط به رای و خواست استبداد است -که جز وفاداری و تبعیت، چیز دیگری نمی‌خواهد.

موشکاف: هاهاهاها. اینا رو باش که میخوان با عوض کردن عظما و حتی قانون اساسیش، نظام ولایتو حفظ کنن. هاهاهاها. خواب دیدین خیر باشه. هاهاهاها. فقط بدونین این حرفا هزینه اش برا نظام زیاده. البته تو شرایط بی چارگی و بحران بی راه این فکرام به سر بعضیا می زنه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: