پیام خواهر مجاهد زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت بازگشایی رادیو صدای مجاهد

پیام خواهر مجاهد زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت بازگشایی رادیو صدای مجاهد



از سرگیری فعالیت رادیو صدای مجاهد، هم‌زمان با پنجاه و سومین سالگرد بنیان‌گذاری سازمان مجاهدین خلق ایران، گام دیگری در مسیر پیشروی مقاومت برای آزادی، دموکراسی و برابری است.

حالا صدای سرکوب شدگان، صدای قیام‌کنندگان و صدای بی‌صدایان هر چه رساتر و پرطنین‌تر می‌‌شود.

از خواهران و برادرانی که مسئولیت بازگشایی رادیو مجاهد را برعهده گرفته‌اند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

یاد زنان و مردان مصمم، فداکار و خستگی‌ناپذیری به‌خیر که سال‌های سال پخش صدای مجاهد با رنج و کوشش آنها امکان‌پذیر شد و سرانجام در نبرد با رژیم ولایت فقیه به‌شهادت رسیدند. مجاهدانی هم‌چون مسعود عدل و محسن تدینی از نخستین مسئولان صدای مجاهد یا هم‌چون افخم‌‌السادات میرزایی، یاسمن صمدی، فرشته اسفندیاری، فریبا گودرزی، فاطمه سروری، ملیحه رنجوری، علی اصغر ساعی، محمد حسین بقایی، محمد آقاجانی و محمدحسین بسیجی.

از اولین روزهای حاکمیت اختناق، صدای مجاهد نه فقط در کار تبلیغ و اطلاع‌رسانی، بلکه در نبرد رو در رو با دشمن با شایستگی ایفای نقش کرده است. بسیاری از اعضای و هواداران را به‌‌ شبکه‌های مجاهدین در شهرهای ایران وصل کرد یا سبب پیوستن آنها به ‌ارتش آزادی‌بخش شد، پیام‌های سازمان را به ‌رزم‌آوران اسیر در شکنجه‌گاهها رساند و هسته‌های مقاومت و واحدهای رزمنده را هدایت کرد.

مقابله آخوندها با این صدا و جنگ پارازیت که بیش از دو دهه مدام و مستمر در فضای ایران جریان داشت، بخشی از همین نبرد بوده است.

امروز که با گسترش قیام‌ها و جنبش اعتراضی، نسل جوان و بپاخاسته بیش از همیشه به‌ مجاهدین رو آورده و مشتاق‌ پیام این جنبش است، صدای مجاهد وظایف تازه‌یی برعهده دارد.

وظایف تازه‌یی هم برای پیشبرد قیام‌ها، هم یاری رساندن ب کانونهای شورشی و هم آشنا کردن جوانان رزم‌آور و قیام‌آفرین با راه و رسم مجاهدین.

 

صدای استبداد، صدای دین‌فروشی و صدای فریبکاری رو به‌ خاموشی است. حالا زمان پیشروی و پیروزی صدای آزادی است.

۱۵شهریور۹۷
لطفا به اشتراک بگذارید: