طنزموشکاف:این روزا تو نظام ولایت همش جلسه برگزار می کنن و نسبت به شرایط وخیم نظام هشدار میدن. ۱۶شهریور۱۳۹۷

طنزموشکاف:این روزا تو نظام ولایت همش جلسه برگزار می کنن و نسبت به شرایط وخیم نظام هشدار میدن. ۱۶شهریور۱۳۹۷


موشکاف:  سلام! این روزا تو نظام ولایت همش جلسه برگزار می کنن و نسبت به شرایط وخیم نظام هشدار میدن. هاهاهاها. هی هشدار میدن، هی هشدار میدن، هی هشدار میدن هاهاهاهاها. بعله، فقط هشدار میدن، چون آهی در بساط ندارن که با این ناله ها سودا کنن. هاهاهاها.

 خامنه ای در جلسه با خبرگان ولایت – ۱۵ شهریور

خامنه ای گفت اگر در هر اوضاع و اقتضائی، آحاد مردم به‌ویژه نخبگان، نسبت به شرایط و جایگاه نظام غفلت کنند، قطعاً ضربه خواهیم خورد.

خامنه‌ای در ادامه به تبیین شرایط فعلی و اقتضائات آن پرداختند و گفتند: امروز نظام اسلامی با یک جنگ همه‌جانبه‌ی اقتصادی مواجه است که از یک اتاق جنگ و با دقت و اهتمام کامل هدایت می‌شود

موشکاف: هاهاهاها. آخه بدبختیای نظام که یکی دو تا نیست. از یه طرف آمریکا از برجام کشیده بیرون، از اون طرف از امامزادة اروپا هم آبی واسه نظام گرم نمی شه. همه هم دارن کاسه کوزه رو سر خود عظما می شکنن. هاهاهاها.

ظریف در مجلس نظام – ۱۱ شهریور

ظریف: تاکید میکنم که همه ما بر اساس دستورات مقام معظم رهبری و چارچوبهایی که مقام معظم رهبری تعیین میکنند حرکت میکنیم و من افتخارم این است که مقام معظم رهبری در همین سخنرانی روز چهارشنبه که دیروز از صدا و سیما بصورت کامل پخش شد با روش محبت آمیزی این بنده و سرباز کوچک را مورد تفقد قرار دادند که بسیار از شأن من و از حق من بالاتر است و من همیشه مرهون محبتها و لطف ایشون هستم ...» 17.14

موشکاف: هاهاهاها. جالب اینه که هم این باندیا به حرفای عظما استناد می کنن و هم اون باندیا. هاهاهاها. آخه یه چاه فاضلابه که سر همشون همون توئه. هاهاهاها. اما بندة موشکاف خدمتتون عرض کنم که نظام ولایت داره از این ستون به اون ستون می کنه و میخواد قضیه رو کش بده که یه فرجی حاصل بشه. هاهاها.

رحمان قهرمان پور – کارشناس رژیم – ۱۴ شهریور


رحمان قهرمان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با قطع امید کردن از اروپا در مساله برجام و در عین حال ادامه رابطه و مذاکرات با آنها، گفت:

آنچه الان در عرصه تصمیم‌گیری اهمیت دارد این است که منتظر باشیم ببینیم یک ماه و نیم بعد که انتخابات کنگره برگزار می‌شود، چه خواهد شد. ارزیابی‌ها این است که موقعیت ترامپ مستحکم نیست و شرایط شکننده‌ای دارد و اگر نتواند اکثریت کنگره را به دست آورد در سیاست‌هایش تجدیدنظر خواهد کرد چرا که حمایت لازم را از کنگره برای پیشبرد برنامه‌هایش می‌گیرد.

موشکاف: هاهاهاها. عجب سیاست کارشناسانه ای!‌هاهاهاها. میخوان آپارتمانو رو آب بسازن. هاهاهاها. ببینین نظام ولایت چقدر بیچاره اس که سیاستشو رو برکناری یکی دیگه گذاشته. هاهاهاها جالبه که خودش چندبار گفته اصل مشکلات در داخل و مگس روی زخم می شینه، اما حالا به ستون خارج داره دخیل می بنده. از این گذشته، به نظرم خوبه یارو یه نگاهی به رای گیری تو کنگره و سنای آمریکا بندازه و ببینه که سر نظام ولایت یه اجماع دو حزبی هست. الکی شکمشونو صابون نزنن. هاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: