پیام تبریک سازمان خه بات کردستان ایران در سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق

پیام تبریک سازمان خه بات کردستان ایران در سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق


کمیته مرکزی سازمان خبات کردستان ایران پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را به آقای مسعود رجوی ، به خانم مریم رجوی و اعضا و هواداران خستگی ناپذیر سازمان مجاهدین خلق ایران تبریک گفت:

پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران

پنجاه و سومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را به شما و عموم مردم آزادیخواه ایران تبریک می‌گوییم و یقین داریم پیروزی تحقق خواهد یافت وسرنگونی رژیم منحوس آخوندی با تداوم مبارزه مردم ایران و استقامت و مقاومت مبارزان راه آزادی تحقق خواهد یافت.

سازمان مجاهدین خلق ایران با اصولی درست و راستین مبارزات خود را در اوج اخلاص به پیش برده و این قواعد و مبانی به یمن تدبیر بنیانگذاران سازمان مجاهدین و پیشاهنگی رهبری آن در عملی سازی و ادامه این روند و خط سیاسی، موجبات به ثبت رساندن افتخارات بیشماری را در صفحات تاریخ مبارزات مردم ایران به ارمغان آورده است، بی‌شک این تشکلات افتخارات و موفقیتهای خود را مدیون تأکید پ پافشاری بر این اصول و خطوط سیاسی درست می‌باشد.

خواهران و برادران

در شرایطی که ۵۳مین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق را گرامی میداریم، که شرایط ایران دستخوش تغییر و تحولات بسیار حساس و حائز اهمیتی بوده است و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحولات بیشتر نیز خواهیم بود.

بحرانهای متعدد حاکمیت در ابعاد گوناگون به حدی افزایش یافته است که هیچ راه و تدبیری برای پشت سرگذاشتن این مرحله بدون هزینه‌های بسیار هنگفت برای حاکمیت موجود نبوده و گزینه های پیش رو همه به مسیر پایانی سرنگونی و اضمحلال استبداد آخوندی منتهی می‌شود.

تغییر رویکرد آمریکا و الغای برجام و بازگشت تحریمها و به دنبال آن فروپاشی روزافزون بنیادهای اقتصادی ایران تحت حاکمیت آخوندی زمینه قیامهای مردمی و اعتراضات و تحصنهای فراگیر را فراهم ساخته است. هم‌چنین تشدید جنگهای داخلی بر سر قدرت و غارت و چپاول بیشتر سرمایه‌های مردمی توسط مقامات رژیم و شکست سیاستهای منطقه‌ای در همه کشورهای که میلیاردها هزینه برای ایجاد نفوذ در آن صرف نموده بود و انزوا و بی‌اعتباری آخوندها در منطقه و جهان با توجه به تداوم سیاستهای آشوبگرانه و حمایت از تروریسم و در نهایت عزم همگانی برای توقف و خلع ید آخوندها، همه حاکی از آغاز مرحله‌ای نوین از مبارزات علیه آخوندها و شروع گذار از دیکتاتوری ولایت فقیه می‌باشد.

در چنین شرایطی حقانیت سیاست اصولی و درست ما و شما مبنی بر سرنگونی رژیم آخوندی و عدم تغییر و اصلاح این نظام قرون وسطایی بیش از پیش نمایان گشته و همزمان وظیفه مقاومت در راستای اتحاد حول گفتمان سرنگونی‌خواهی را یادآور می‌شود.

سازمان خه‌بات کردستان ایران به مناسبت پنجاه‌وسومین و آغاز پنجاه و چهارمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران بار دیگر تبریکات صمیمانه خود را به خانواده بزرگ مقاومت و عمومی مردم ایران تقدیم می‌دارد و ضمن تأکید بر همپیمانی سازمان خه‌بات کردستان ایران با سازمان مجاهدین خلق ایران موفقیتهای بیشتری را برای مقاومت عادلانه مردم خواستار می‌باشد. امیدواریم سال آینده، سال شکوفایی و پیشبرد هر چه بیشتر مبارزه مشروع و موکرسیخواهانه مقاومت و تحقق آزادی و سال سرنگونی نظام ضدبشری آخوندی باشد.

سازمان خه‌بات کردستان ایران

کمیته مرکزی

۱۴ شهریور ۱۳۹۷
لطفا به اشتراک بگذارید: