طنزموشکاف ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

طنزموشکاف ۱۷ شهریور ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! عظما یه دورهمی داشت با دایناسورای ولایت. هاهاهاها. از اون دایناسورا ها! مال عهد عتیق! هاهاهاها. اومده بود از نتایج خیره کنندة اقتصاد مقاومتیش پرده برداری کنه. هاهاهاها. اونم چه اقتصادی. هاهاهاها.

خامنه ای در دیدار با خبرگان ولایت – ۱۵ شهریور

« ما در دوره‌ی حسّاسی قرار داریم؛ الان -آن دوره‌ای که ما داریم میگذرانیم- دوره‌ی حسّاسی است؛ نه به این معنا که دشمن بیشتری داریم یا دشمن قویتری داریم؛ نه!». «مسأله سکه و ارز و کاهش ارزش پول ملی و بالا رفتن قیمت ارزهای بیگانه، بله این درسته، جنگ رسانه‌ای و فضاسازی‌های تبلیغاتی بدخواهان، تأثیرگذار بوده است

رسانه‌ها این کار رو دارند انجام می‌دن».

امروز جنگ ما کجاست؟ خب گفته میشود جنگ اقتصادی، درست هم هست. دشمن یک جنگ اقتصادی همه‌جانبه‌ای را علیه ما شروع کرده.

موشکاف: میگن دروغگو کم حافظه اس. هاهاهاها. خود همین یارو عظما بود که ۲۳ دی ماه، یعنی همین ۸ماه پیش گفت مشکلات ما نه از خارج، بلکه از داخل خودمونه و مگس رو زخم میشینه. هاهاها. ملاحظه بفرمایین.

خامنه ای – ۲۳ دی ۹۶

«دشمن خارجی هست، اما این موجب نشه که از ضعفهای خودمون غافل بشیم. ما هم ضعف داریم ما هم یک جاهایی اشکال و نارسایی و نابسامانی در کارمون هست؛ این جوری نیست که ما هیچ اشکالی نداریم، هیچ مشکلی در کارمون نداریم، هیچ اشکالی در کار ماها نیست، فقط دشمن خارجی است که داره کار می‌کنه؛ نه آقا مگس روی زخم می‌نشینه».

موشکاف: هاهاهاها. دیدین مچشو گرفتم. هاهاها. بعله، این دجال هر جا به نفعش باشه قد قد میکنه، هر جا نباشه قوقولی قوقو. هاهاهاها. گاهی اوقات هم از ترسش جیک جیک میکنه. هاهاهاها. یه نمونه اش تو همین سخنرانی اخیرش. هاهاهاها.

«جوری نباشد که مردم اسیر و دچار بیماری بدبینی بشن. این بدبینی رو دیگه نمی‌شه درستش کرد. جوری نباشه که مردم به یک وضعی دربیان که هر چی تبلیغات در یک وجهی انجام بگیره، تبلیغات مثبت قابل باور نباشه برای مردم؛ یک کلمة دروغ از طرف دشمن تا گفته می‌شه قابل باور باشه برای مردم؛ این چیز خیلی خطرناکیه ».

«این ویروس بدبینی چیز بدی است؛ بدبینی به سپاه، بدبینی به دولت، بدبینی به مجلس، بدبینی به قوة قضاییه، بدبینی به نهادهای انقلابی، بنیادهای انقلابی».

موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله، جوری نباشد وکار به جایی نرسد که که جوونا بریزن تو خیابون و با عمامة عظما شوت یه ضرب بازی کنن. هاهاهاها. طوری نباشد و نشودکه هم سپاه و هم دولت و هم مجلس و هم قضائیه و خلاصه تمام نهادهای نظام بره رو هوا. هاهاهاها.

«اگر غفلت از شرایط شد، ضرر میکنیم؛ چه مردم شرایط را ندانند، چه نخبگان به شرایط توجّه نداشته باشند. بخصوص اگر چنانچه نخبگان از اوضاع و شرایط و وضعیّت موجود و جایگاهی که نظام قرار دارد غفلت بکنند، ضربه خواهیم خورد».

موشکاف: هاهاها. بیچاره عظما که چه سرنوشتی در انتظارشه. خودش هم خوب میدونه که این حرفاش باد هواس! هاهاهاها. پروپاگانداس. خودش میدونه که مردم تبلیغاتش رو هم باور نمی کنن، اما خب چه بکنه، مگه چاره ای داره. هاهاهاها. بذارین آخر عمری نق و نوقاشو بکنه تا بازوی آهنین از آستین کانونهای شورشی ضربت آخرو وارد کنه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: