طنزموشکاف ۱۹ شهریور۱۳۹۷

طنزموشکاف ۱۹ شهریور۱۳۹۷


 موشکاف:‌ سلام! قیام مردم ایران علیه نظام ولایت کم بود، قیام مردم عراق هم اضافه شد. هاهاهاها. بر و بچه های بصره رو میگم که کنسولگری نظام ولایتو به آتیش کشیدن، اونم چه آتیشی. هاهاهاها. ناز شست نظام ولایت. هاهاهاها.

حسن دانایی فر سفیر سابق رژیم در عراق – ۱۸ شهریور


« آنچه طی روزهای جاری در بصره می‌گذرد، اتفاقی بی‌ریشه و تصادفی نیست. همه ناظران و کارشناسان متفق‌القولند که طی دهه‌های گذشته، بصره به عنوان یکی از غنی‌ترین شهرهای عراق، همواره به لحاظ خدمات دولتی و امکانات مورد تبعیض واقع شده و سوء مدیریت خرد و کلان، معیشت را برای مردم این استان سخت کرده است...».

موشکاف:  هاهاهاها. این یارو حسن دانایی فر رو میشناسین؟ از اون تروریست های دبشه ها! بعله، از کله گنده های سپاه قدسه، هاهاهاها. حالا اومده عین حرفهایی که برا قیامای ایران می زنن داره می گه تبعیض بوده. معیشت سخت شده، کی این کار رو کرده؟ 8سال حکومت گوش به فرمان ولایت اون جا چیکار کرده؟؟؟ هاهاهاها.

روزنامة حکومتی ابتکار – ۱۸ شهریور


«پیام تغییر از بصره به تهران» « با توجه به تحولات اخیر لازم است در سیاست‌های ایران در عراق تا حدی تجدید نظر صورت گرفته و نوع نگاه دامن زننده به برخی از حساسیت‌های ایدئولوژیک که ممکن است بازتولید کننده چنین تنش‌هایی در آینده باشد با نگاه اقتصاد محور و متفاوت به سمت تعاملات بهتر و استراتژیک گام بردارد».

موشکاف: هاهاهاها. داره جام زهرو به عظما تعارف می کنه. هاهاهاها. داره میگه اوضاع نظام خیطه! تا همین چن وقت پیش همین عراق واسشون پول شویی می کرد و یه آب باریکه ای واسه دور زدن تحریما بود، نه تنها همونم قطع شده، کلا نظام ولایتو دارن می ریزن بیرون. هاهاهاها.

غلامعلی جعفرزاده -عضو مجلس ارتجاع –17 شهریور


« حتما باید در ارتباط با کمک هایمان به کشورعراق بازنگری کنیم البته اخیرا هم یک افسر عراقی به سردار سلیمانی توهین کرد، اگر آنها می توانند از خاک خودشان دفاع کنند دلیلی برای حضور ما در عراق نیست و چرا ما باید هزینه و شهید برای دفاع از عراق بدهیم ».

موشکاف: هاهاهاها. یارو روانش پاکه. اتفاقا همین حالا دارن از خاکشون دفاع می کنن. هاهاهاها. دفاع در برابر اشغالگری نظام ولایت که ده پونزده ساله مثل اختاپوس چسبیده به این عراق بیچاره. هاهاهاها.

موشکاف: حالا اگه به خبر بصره، خبر تظاهرات آخوندا تو کربلا، بعله درست شنیدین، تظاهرات آخوندا اونم علیه نظام ولایت رو اضافه کنیم پازلمون تکمیل تر میشه. تازه! خبر تظاهرات تو سوریه علیه نظام هم هست. هاهاهاها. خلاصه اینکه اوضاع نظام تو منطقه خیلی خیطه. هاهاهاها. حالا وقتش که دیکتاتور به پایان سلام کنه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: