گزارش خبری:نشانه های مرحله پایانی-۱۹شهریور۱۳۹۷

گزارش خبری- نشانه های مرحله پایانی-۱۹شهریور۱۳۹۷


این روزها بسیاری از مقامات بالا و مهره های مطرح هر دو باند حاکم به صحنه آمده و اعترافات کم سابقه یی در مورد بن بست ها و بحرانهای رژیم در عرصه های مختلف هشدار میدن. این اعترافات چه در زمینه اقتصادی یا اجتماعی یا در زمینه سیاست خارجی همه یک فصل مشترک داشته و دارند و آنهم هشدار نسبت به سر آمدن صبر مردم و از دست رفتن فرصته. این هشدارها چه مضمونی دارند و حاوی چه پیامی برای رژیم هستند. گزارشی را در این زمینه ببینیم:

صداهای هراسانی که این روزها از درون رژیم شنیده می شود چیزی است ورای اعلام بحران یا بن بست. مجلس ارتجاع درروز سه شنبه ۱۳شهریور از جمله صحنه هایی بود که این علائم در آن دیده می شد. یکی مهر تماماً باطل بر کارنامه رژیم زد و گفت:

هاجر چنارانی - مجلس ارتجاع - 13شهریور


ایران جنگ زده نیست، طاعون ز ده نیست، سیل زده نیست، زلزله زده نیست، ورشکسته نیست، اختلاس زده نیست، بلکه خیانت زده است،
این عضو مجلس ارتجاع رو در رو شدن مردم با نظام را اینگونه توصیف کرد:

دلیل مشکلات فاصله گرفتن مردم، فاصله گرفتن مسئولان از مردم است. خوی اشرافی و اشرافیگری پدر جمهوری اسلامی ایران را در آورده،
دیگری از بحران بی راه حلی و فساد و سرکوب نهادینه شده در نظام گفت:

پروانه سلحشوری - مجلس ارتجاع ۱۳شهریور


امروز در شرایطی بسر می بریم که از نظر اقتصاد ملی پول ما بی ارزش ترین واحدهای پول دنیاست، گرانی رانت احتکار و فساد بیداد میکند ، از نظر اجتماعی بیکاری فقر فحشا ، نبود آزادیهای اجتماعی از جمله بازداشت فعالان مدنی و صنفی بطور روزمره دیده میشود،

 

عضو دیگر مجلس ارتجاع از سر آمدن عهد ساختار نظام بر پایه تمرکز قدرت در یک جا سخن می گوید:

غلامرضا حیدری - مجلس ارتجاع ۱۳ شهریور


‌ساختار اداری کشور به گونه یی است که اختیارات در یک جا و مسئولیت ها در جای دیگری.

اینگونه که پیش می رویم توان نظام اقتصادی روز به روز مستهلک تر و اعتماد عمومی کمتر و کمتر می گردد.

همین عضو مجلس ارتجاع در روز ۱۱شهریور وحشت خود را از نهایت مسیری که رژیم در آن پیش می‌رود، آشکار کرد و گفت« مردم وقتی بی‌اعتماد می‌شوند بدترین و بالاترین واکنش را ممکن است نشان دهند. بنده معتقدم بی‌اعتمادی مردم سمی مهلک برای نظام است».

حسین مرعشی یک کارگزار دیگر نظام از باند موسوم به اصلاح طلب نیز به طور مشابهی از وقوع حادثه‌یی در چشم انداز نزدیک ابراز وحشت کرد و گفت:« ما امروز خوف این را داریم که ضعف‌ها کشور (بخوانید نظام) را متلاشی کند و واهمه ما از این موضوع است».

آگاهان سیاسی این علائم را نشانه های بارز مرحلة پایانی نظام می دانند که از درون رژیم بیرون می زند. ایادی رژیم از یک سو به مهیا بودن شرایط عینی انقلاب اذعان می کنند و از سوی دیگر با ابراز وحشت از مقاومت سازمانیافته مردم ایران آنچنانکه در جریان سوال از ظریف در مجلس ارتجاع بارز شد خواسته و ناخواسته آدرس آلترناتیو خود را می دهند.
لطفا به اشتراک بگذارید: