هشدار صادق خرازی، نپیوستن به اف.ای.تی.اف تحریم بانکی بین‌المللی فراتر از تحریم‌های آمریکا برای ایران

هشدار صادق خرازی، نپیوستن به اف.ای.تی.اف تحریم بانکی بین‌المللی فراتر از تحریم‌های آمریکا برای ایران


در پی ابلاغیه های مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان ارتجاع مبنی بر رد کردن لوایح اف ای تی اف ، سایت صادق خرازی سفیر سابق رژیم در فرانسه نسبت به چشم انداز تحریم کامل بانکی رژیم هشدار داد و نوشت : در صورت عدم پیوستن نظام به سازمان FATF در فرصت باقی مانده و حضور دوباره نظام در لیست سیاه، عملا ارائه هر گونه خدمات و ارتباطات مالی و بانکی و پولی از سوی بانک‌های جهانی با بانک‌های ایرانی ناممکن شده و کشور عملا در یک تحریم تمام عیار بانکیِ جهانی فراتر از تحریم‌های آمریکا قرار خواهد گرفت.

این رسانه حکومتی با یادآوری اینکه رژیم همواره در صدر لیست سیاه اف ای تی اف و حتی فراتر از آن قرار داشته و توصیه شده که با رژیم آخوندی اقدامات متقابلانه صورت گیرد، اضافه کرد: در سال ۲۰۱۶ دولت روحانی توانست FATF را راضی کند تا یک ضرب الاجل به ایران داده تا توصیه‌های ۴۹ گانه این سازمان را عملیاتی کرده و در عوض FATF به طور موقت حضور نظام در لیست سیاه را تعلیق کند. این ضرب الاجل تاکنون دو بار از سوی FATF تمدید شده است و ضرب الاجل نهایی کمتر از چند هفته دیگر به پایان می رسد.

منبع: دیپلماسی ایرانی:۲۱ شهریور ۹۷

 

هشدار صادق خرازی، نپیوستن به اف.ای.تی.اف تحریم بانکی بین‌المللی فراتر از تحریم‌های آمریکا برای ایران در یوتیوب سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: