دیلی استار: شورای ملی مقاومت ایران در لندن، تروریسم ایران در بالاترین سطح تصمیم‌گیری میشود

دیلی استار: شورای ملی مقاومت ایران در لندن، تروریسم ایران در بالاترین سطح تصمیم‌گیری میشود


دیلی استار انگلستان:


شورای ملی مقاومت هشدار میدهد


فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا


 «وارد یک مرحلة جدید» شده واین حملات


در «بالاترین» سطح این رژیم تصمیم‌گیری می‌شود


 

دیلی استار انگلستان: هدف (کنفرانس مطبوعاتی شورای ملی مقاومت در لندن)... که نمایندگان پارلمان (انگلستان) باب بلکمن و دیوید جونز نیز... در آن شرکت داشتند، بحث دربارة اطلاعات جدیدی پیرامون فعالیت‌های تروریستی... رژیم ایران در اروپا بود.

(در این کنفرانس مطبوعاتی) یک پروندة دارای جزییات دربارة نقش... رژیم ایران و سلسله‌مراتب فرماندهی طراحی و انجام حملات تروریستی در اروپا و دیگر نقاط (جهان) توسط عضو شورای ملی مقاومت، ارائه شد.

در این ارزیابی... سفارت‌های (رژیم) ایران در سراسر اروپا و اعضای ارشد این رژیم از جمله ولی فقیه آن علی خامنه‌ای، به فعالیت‌های تروریستی مرتبط شده‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران هشدار داد که فعالیت‌های تروریستی (رژیم) ایران در اروپا «وارد یک مرحلة جدید» شده که طی آن حملات در «بالاترین» سطح تصمیم‌گیری می‌شود و «نسبت به گذشته بسیار» متفاوت است.

بنا به گزارش شورای ملی مقاومت، شورای عالی امنیت ملی (رژیم) به ریاست حسن روحانی... نیروی محرک در پشت طراحی حملات تروریستی در خارج است.

... حسین عابدینی، گفت: «سفارت رژیم ایران در لندن همان نقش (سایر سفارت‌های آن در سراسر جهان را ایفا می‌کند) و به جاسوسی بر روی پناهندگان و فعالان ایرانی می‌پردازد»...

شورای ملی مقاومت در گزارش خود، گفت که توطئة بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در سی‌ام ژوئن، توسط شورای عالی امنیت ملی (رژیم ایران) طراحی شد و مورد نظارت قرار گرفت و روحانی و خامنه‌ای آن‌را تأیید نهایی کردند.

یک دیپلمات (رژیم) ایران در میان افراد دستگیر شده به‌خاطر توطئة بمب‌گذاری در گردهمایی «ایران آزاد» بود که توسط شورای ملی مقاومت برگزار شد...

این دیپلمات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که در وین مستقر بوده، در آلمان دستگیر شد.

در این گردهمایی، ده‌ها هزار تن از جمله حدود ۶۰۰ پارلمانتر و شخصیت از حدود ۷۰ کشور جهان، شامل نمایندة پارلمان انگلستان باب بلکمن و وکیل دونالد ترامپ رودی جولیانی شرکت داشتند.

منبع: دیلی استار:۹۷۰۶۲۱

 

دیلی استار: شورای ملی مقاومت ایران در لندن، تروریسم ایران در بالاترین سطح تصمیم‌گیری میشود در یوتیوب سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: