هشدار شورای ملی مقاومت درباره فعالیتهای تروریستی رژیم ایران در اروپا، گزارشهایی از رسانه های خبری درباره کنفرانس مطبوعاتی درلندن

هشدار شورای ملی مقاومت درباره فعالیتهای تروریستی رژیم ایران در اروپا، گزارشهایی از رسانه های خبری درباره کنفرانس مطبوعاتی درلندن


هشدار شورای ملی مقاومت


 در باره فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا


گزارشهایی از رسانه های خبری


 درباره کنفرانس مطبوعاتی در لندن



فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا


 «وارد یک مرحلة جدید» شده واین حملات


در «بالاترین» سطح این رژیم تصمیم‌گیری می‌شود



افشاگریها نشان‌دهندة دست‌داشتن رژیم ایران


 در سه طرح تروریستی علیه مجاهدین خلق در آلبانی


 در گردهمایی پاریس و در آمریکاست



 

ای.بی.سی. رادیو سراسری استرالیا:


کنفرانس مقاومت ایران در انگلستان


از حمایت سیاستمداران احزاب مختلف برخوردار بود



ای.بی.سی. رادیو سراسری استرالیا گزارش داد:

فعالیتهای تروریستی در اروپا با حمایت حکومت ایران موضوع کنفرانس مطبوعاتی مهمی در لندن بود. این کنفرانس که توسط دفتر شورای ملی مقاومت در انگلستان برگزار شد از حمایت سیاستمداران احزاب مختلف برخوردار بود که نشان می‌دهد پارلمان انگلستان آن‌را جدی تلقی کرده است.

دولت نوروزی به رادیو سراسری استرالیا گفت:

رژیم ایران غرق در بحران است و به همین دلیل از ژانویه ۲۰۱۸ آنها وارد فاز جدیدی از عملیات تروریستی به‌خصوص در اروپای مرکزی شده‌اند جامعه بین المللی و مشخصاً اروپا باید کاملاً هوشیار باشند و لازم است در برخورد با این رژیم قاطعیت داشته باشند

منبع: رادیو ای.بی.سی. استرالیا: ۹۷۰۶۲۲

 

 

اسکای نیوز:


عابدینی گفت افشاگریها نشان‌دهندة دست‌داشتن رژیم


در سه طرح تروریستی علیه مجاهدین در آلبانی است


 

تلویزیون اسکای نیوز بخش‌هایی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن را به‌طور زنده پخش کرد.

افکت کوتاه از پخش زندة اسکای‌نیوز

اسکای‌نیوز هم‌چنین طی گزارشی گفت: اپوزیسیون ایران از عملیات تروریستی که رژیم ایران آنها را تدارک می‌بیند پرده برداشت. (اپوزیسیون ایران) تأکید کرد که رژیم ایران در اروپا یک عملیات تروریستی را تدارک دید و تلاش کرد در گردهمایی این اپوزیسیون در پاریس یک بمب کار بگذارد. ایالات متحده نیز دو جاسوس وابسته به (رژیم) تهران را دستگیر کرد که مأموریت آنها جاسوسی علیه ایرانیان مقیم ایالات متحده بود.

حسین عابدینی دربارة کنفرانس مطبوعاتی لندن به اسکای نیوز، گفت:

(در این کنفرانس) اطلاعات زیادی افشا شد که نشان‌دهندة دست‌داشتن رژیم ایران در سه طرح تروریستی علیه مجاهدین خلق در آلبانی، در گردهمایی پاریس و در آمریکاست؛ این نشان می‌دهد که این رژیم همچنان به اقدامات سرکوبگرانه‌اش در داخل ایران و هم‌چنین عملیات تروریستی خود در خارج ادامه می‌دهد.

راه حل در مقابل این رژیم نرمش و کوتاه‌آمدن نیست بلکه به عکس باید با شدت هر چه بیشتر در برابر این رژیم ایستاد. این رژیم در مراحل پایانی خود به‌سر می‌برد و با اعتراضات و تظاهرات زیادی هم مواجه است وضعیت این رژیم در آیندة نزدیک بدتر هم خواهد شد

اسکای نیوز: عابدینی گفت افشاگریها نشان دهنده دست داشتن رژیم درسه طرح تروریستی علیه مجاهدین است.

منبع: اسکای نیوز: ۹۷۰۶۲۱

 

 

دیلی استار انگلستان:


شورای ملی مقاومت هشدار میدهد


فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا


 «وارد یک مرحلة جدید» شده واین حملات


در «بالاترین» سطح این رژیم تصمیم‌گیری می‌شود


 

دیلی استار انگلستان: هدف (کنفرانس مطبوعاتی شورای ملی مقاومت در لندن)... که نمایندگان پارلمان (انگلستان) باب بلکمن و دیوید جونز نیز... در آن شرکت داشتند، بحث دربارة اطلاعات جدیدی پیرامون فعالیت‌های تروریستی... رژیم ایران در اروپا بود.

(در این کنفرانس مطبوعاتی) یک پروندة دارای جزییات دربارة نقش... رژیم ایران و سلسله‌مراتب فرماندهی طراحی و انجام حملات تروریستی در اروپا و دیگر نقاط (جهان) توسط عضو شورای ملی مقاومت، ارائه شد.

در این ارزیابی... سفارت‌های (رژیم) ایران در سراسر اروپا و اعضای ارشد این رژیم از جمله ولی فقیه آن علی خامنه‌ای، به فعالیت‌های تروریستی مرتبط شده‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران هشدار داد که فعالیت‌های تروریستی (رژیم) ایران در اروپا «وارد یک مرحلة جدید» شده که طی آن حملات در «بالاترین» سطح تصمیم‌گیری می‌شود و «نسبت به گذشته بسیار» متفاوت است.

بنا به گزارش شورای ملی مقاومت، شورای عالی امنیت ملی (رژیم) به ریاست حسن روحانی... نیروی محرک در پشت طراحی حملات تروریستی در خارج است.

... حسین عابدینی، گفت: «سفارت رژیم ایران در لندن همان نقش (سایر سفارت‌های آن در سراسر جهان را ایفا می‌کند) و به جاسوسی بر روی پناهندگان و فعالان ایرانی می‌پردازد»...

شورای ملی مقاومت در گزارش خود، گفت که توطئة بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در سی‌ام ژوئن، توسط شورای عالی امنیت ملی (رژیم ایران) طراحی شد و مورد نظارت قرار گرفت و روحانی و خامنه‌ای آن‌را تأیید نهایی کردند.

یک دیپلمات (رژیم) ایران در میان افراد دستگیر شده به‌خاطر توطئة بمب‌گذاری در گردهمایی «ایران آزاد» بود که توسط شورای ملی مقاومت برگزار شد...

این دیپلمات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که در وین مستقر بوده، در آلمان دستگیر شد.

در این گردهمایی، ده‌ها هزار تن از جمله حدود ۶۰۰ پارلمانتر و شخصیت از حدود ۷۰ کشور جهان، شامل نمایندة پارلمان انگلستان باب بلکمن و وکیل دونالد ترامپ رودی جولیانی شرکت داشتند.

منبع: دیلی استار: ۹۷۰۶۲۱

 

 

الشرق الاوسط ۲۱ شهریور۹۷: شورای ملی مقاومت ایران اسناد جدیدی را دربارة (نقش رژیم) تهران در حملات تروریستی در اروپا فاش کرد... شورای ملی مقاومت گفت: سفارت‌های (رژیم) تهران، نقش لجستیکی برای عملیات تروریستی را ایفا می‌کنند.

منبع: توئیتر الشرق الاوسط انگلیسی: ۹۷۰۶۲۱

 

لطفا به اشتراک بگذارید: