گزارش خبری-اوجگیری بحران و اعتراف به شکستن تابو خامنه‌ای-۲۲شهریور۱۳۹۷

گزارش خبری- اوجگیری بحران و اعتراف به شکستن تابو خامنه‌ای-۲۲شهریور۱۳۹۷


معمولاً نمایش‌های جمعه سراسر کشور، شمایی از بحرانهای گریبانگیر رژیم به دست می‌دهد. دیروز هم همین طور بود. اما در میان ابراز وحشت گماشته‌های ولی فقیه از شرایط انفجاری اقتصادی اجتماعی که تم ثابت نمایشهای جمعه است.

چیزی که این بار در اظهارات بسیاری از امام جمعه‌ها مشترک بود، اعتراف به شکستن تابو ولی فقیه و سوز و گداز از آن بود و همچنین اعتراف به این که حتی نیروها و بدنة نظام هم امیدی به ماندگاری این نظام ندارند و یقین کرده‌اند که نظام رفتنی است. گزیده‌یی از مجموع خطبه‌های نمایش جمعه از نظرتون می‌گذره:

در تهران که نمایش جمعة اصلی است، آخوند امامی کاشانی امام جمعة نمره موقت خامنه‌ای با سوز و گداز از این که امروزه همه مردم علنا دربارة فساد و بی‌کفایتی همة ارکان نظام از دولت و مجلس و قوة قضاییه و بقیه حرف می‌زنند، اعتراف کرد که این قبیل حرفها در مورد خود خامنه‌ای هم بر سر زبانهاست.

بعد هم درباره رهبر معظم انقلاب اگر خوب هم بخواهند حرف بزنند میگویند حرف میزنند ولی حرف ایشان را گوش نمی دهند پس بنابراین بایستی نظام جمهوری اسلامی را باهاش خداحافظی کرد باید کنار گذاشت این نظام که به این کاری ست که الان دشمن داره روی همین سرمایه گذاری میکنه و همین داره کار میکنه بر این مطلب تمام همش و تمام فکرش بر این است که این را جا بیندازه در اذهان و این زبان به آن میگه او به او میگه او به او میگه».

آخوند امامی کاشانی


بعد از اعتراف به این که همه در داخل کشور از رفتن و سقوط رژیم حرف می‌زنند اعتراف کرد که در دنیا هم رژیم تنهاست و تمام دنیا علیه آن هستند:

ملت ایران ، تمام دست اندرکاران، مدیران کارمندان علما روسا اساتید شاگردان دانش آموزان دانشجویان حسین غریب است ، نظام جمهوری اسلامی غریب است دنیا علیه اش قیام کرده اگر شما آنچه رهبر انقلاب دام ضله تاکید میکند همین را بروید تمام این راه را بروید به حول قوه خدای متعال از این مشکل و از این امواج دریا این کشتی متلاطم انشاالله به سر منزل مقصود خواهد رسید».

آخوند کاشانی که ناامیدی و وحشت از تمام حرفهایش می‌بارد، در حالی می‌گوید تنها خامنه‌ای می‌تواند این کشتی طوفان زدة نظام می‌تواند از این دریای متلاطم نجات دهد که خود خامنه‌ای به شدت حتی از جانب نیروهای خود رژیم زیر سؤال و زیر ضرب است.

آخوند رکنی حسینی امام جمعه گناوه می‌گوید:‌امروز دشمن به دنبال این است که به جوانان و جامعه القا کند که تمام مشکلات از ناحیه رهبری است

آخوند قربانعلی برقرار




امام جمعه گرگان می‌گوید: عده ای از آقایان در جامعه که خود را طرفدار قرآن می دانند به گونه‌ای سخن می گویند که همین فردا کار انقلاب اسلامی تمام است

آخوند فلاحتی امام جمعه رشت: دشمنان علیه ولایت فقیه و سپاه پاسداران هجمه وارد می کنند و به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند.

این که شنیدید، تازه فضای گماشته‌های خامنه‌ای بود؛ موقعیت خامنه‌ای در سایر بخشهای نظام، از این هم اسفبارتر است. از جمله علی مطهری نایب رئیس مجلس ارتجاع، در مطلبی خبرگان ارتجاع و قطعنامة‌پایانی اجلاس اخیر آن را مورد حمله قرار داد که چرا به جای انجام مسئولیت خود که مورد سؤال قرار دادن ولی فقیه و بازخواست از او و نهادهای زیر دستش می‌باشد، به مسائلی مانند بازار ارز و سکه و امثالهم که در حوزة اختیارات مجلس و دولت است، وارد شده‌اند؟!
لطفا به اشتراک بگذارید: