اعتراض داخلی و بین المللی به اعدام رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی و حملات موشکی

اعتراض داخلی و بین المللی به اعدام رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی و حملات موشکی


کمیته استرالیایی حامیان دموکراسی در ایران، با ارسال نامه‌یی درباره اعدام زندانیان سیاسی کُرد و حملة موشکی به مقرهای احزاب دموکرات در خاک عراق به وزیر خارجة این کشور، ضمن محکوم‌کردن این اقداماتِ جنایتکارانه، تأکید کرد: ما، شما و دولت استرالیا و شورای امنیت سازمان (ملل) را فرا می‌خوانیم که این اعدامها و حمله موشکی توسط رژیم ایران را محکوم کنید.

بیانیه تشکلها و جوامع ایرانی علیه اعدام سه جوان مبارز کرد


اعدام وحشیانه سه زندانی سیاسی کرد و حمله جنایتکارانه موشکی به احزاب کرد ایرانی درخاک عراق، همچنان با موج انزجار و خشم هموطنان مواجه است.

جمعی از تولیدگران فرش در ایران، فلز کاران شهر تهران، جمعی از فرهنگیان وبازنشستگان استان مرکزی ، و جمعی از اساتید دانشگاههای ایران، جمعی از صنعتگران و فلزکاران کرج، گروهی از مدرسین بلوچستان، جمعی از فرهنگیان استان کرمان، و جمعی از صرافیهای بازار ارز تهران، طی بیانیه ها و نامه های جدا گانه ای خطاب به ارگانها و دبیر کل ملل متحد،خواستار رسیدگی شورای امنیت به پرونده جنایات ضدبشری دیکتاتوری آخوندی شدند.

این تشکلها اعدامهای اخیر مبارزان کرد و حمله جنایتکارانه موشکی را نمونه های دیگری از توحش نظام آخوندی و بی اعتنایی آن به حقوقی بین المللی و اصول اولیه حقوق بشری و کشتار بی رحمانه یی توصیف کرده اند که ضروریست شورای امنیت ملل متحد به ‌آنها رسیدگی کند.

بیانیه ها و نامه های هواداران مجاهدین در شهرهای مخلتف


شمار دیگری از تشکلها و جوامع هوادار مجاهدین در شهرهای مختلف میهنمان، با انتشار بیانیه ها و ارساله نامه هایی به دبیرکل و ارگانهای ملل متحد، اعدام وحشیانه سه زندانی سیاسی کرد رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی توسط دژخیمان خامنه و جنایت ضد بشری و تجاوزکارانه رژیم درحمله موشکی به مقرهای احزاب دموکرات کردستان را محکوم کردند و خواستار رسیدگی شورای امنیت ملل متحد به این جنایات وحشیانه و محاکمه قاتلان فرزندان مردم ایران شدند.

شماری از این نامهها و بیانیه ها عبارتند از :

بیانیه های جمعی از بازاریان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران از تهران

جمعی از زندانیان سیاسی استان اصفهان

جمعی از ورزشکاران استان البرز

جمعی از هواداران و خانواده های اعدام شدگان مجاهدین در زنجان

جمعی از فرهنگیان بازنشسته در استان تهران

جمعی از فرهنگیان استان خوزستان

جمعی از بازاریان و کسبه اسلام آباد غرب

جمعی از جوانان شهر کرج

جمعی از دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز

جمعی از دانشجویان دانشگاه ارم شیراز

جمعی از خانواده های شهدای سازمان مجاهدین خلق ایران از کرمانشاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه ماهشهر

جمعی از شعرا و نویسندگان ممنوع القلم هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران- استان البرز

جمعی از کسبه استان مازندران

جمعی از کارکنان شهرک صنعتی عسلویه

و جمعی از هواداران مجاهدین خلق ایران در اصفهان

دراین بیانیه ها ضمن همدردی با بستگان جان باختگان راه آزادی و ابراز همبستگی با پایداری هموطنان کرد در برابر جنایات و سرکوب ضدانسانی رژیم آخوندی، بر اعتراض و استمرار قیام برای سرنگونی جلادان حاکم و آزادی مردم ایران از ظلم و ستم دیکتاتوری فاسد و تبهکار آخوندی تاکید شده است.

اعتراض مردم سنندج و قدردانی خانواده اعدام شدگان


جمعی از مردم سنندج در خیابان شاهپور تجمع کردند و شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد سر دادند.

به دنبال اعتصاب سراسری در کردستان در اعتراض به اعدام سه زندانی سیاسی کرد، خانواده رامین حسین پناهی از شرکت کنندگان در این اعتصاب سراسری تقدیر کردند و گفتند:‌ پسرمان برای آزادی مردم کردستان اعدام شد، سپاسگزاریم رامینهای کردستان، امروز جواب خون به ناحق ریخته بچه های ما را دادید”.

 

بیشتر بخوانید



 
لطفا به اشتراک بگذارید: