دود استتار موشک خامنه‌ای باتلاق – ۲۴شهریور۱۳۹۷

دود استتار موشک خامنه‌ای باتلاق – ۲۴شهریور۱۳۹۷


وضعیت رژیم آخوندی و استفاده از این تاکتیک در حمله موشکی اخیر به خاک عراق

شاید با اصطلاح «دود استتار» آشنا باشید. در نبرد نظامی،‌ وقتی طرفی محاصره می‌شود و از هر سو زیر فشار قرار می‌گیرد، به عنوان آخرین دست و پا زدن برای نجات، با نارنجکهای دودزا تلاش می‌‌کند میان خود و دشمن پرده‌ای از دود ایجاد کند. این پرده دود چند کارایی دارد:
۱-نمی‌گذارد دشمن به خوبی وضعیت بحرانی را ببیند
۲-نمی‌گذارد نیروهای خودی دشمنِ درحال پیشروی را دیده و روحیه باقی مانده را هم باخته و پرچم تسلیم بلند کنند!
این روزها رژیم آخوندی هم از این تکنیک، استفاده می‌کند.

شاید بپرسید چطور؟


اگر به رسانه‌های این روزهای نظام ولایت نگاه کنید، میان این جملات سردرگم می‌شوید: «اقتدار موشکی سپاه!»،‌ «موشک‌های نقطه‌زن نظام!»، «ضرب شصت سپاه!»، «اشراف اطلاعاتی نظام!» و...! موضوع هم بر می‌گردد به حمله موشکی جنایتکارانه آخوندها به مقر حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات در خاک عراق. چرا رژیم دست به چنین حمله‌ای زد؟ آیا واقعا علت «اقتدار!! سپاه» است؟ یا داستان همان «دود استتار» می‌باشد؟

برای پاسخ لازم است با ذره‌بین تابلویی را کنکاش کنیم که گویای وضعیت رژیم آخوندی‌ست. نگاه کنید:
-قیام سراسری دیماه و خیزشهای پیاپی که تا همین امروز ادامه دارد
-کانونهای شورشی که امان از رژیم بریده تاجاییکه «مجاهدین تشکل‌هایی بنام «کانون‌های شورشی» درست کرده‌اند که هم قدرت تکثیر نیرویی دارند و هم از پتانسیل جایگزینی لیدرهای صحنه برخوردار می‌باشند!» (بهارستانه-۶شهریور۹۷)
-شکست طرحهای تروریستی علیه دشمن اصلی برانداز و دستگیری دیپلمات نظام و مزدورانش در آلمان، بلژیک، فرانسه، آلبانی، آمریکا
-قیام مردم عراق بر ضد دخالتهای نظام و آتش زدن کنسولگری رژیم و تمامی مقرهای احزاب وابسته به آن در بصره
-وضعیت درهم شکسته اقتصادی با دلار ۱۵هزار تومانی
-جنگ شدید باندی درون نظام
-شکست برجام و بازگشت «بی‌رحمانه‌ترین تحریمهای تاریخ»
-جلسه پیش روی شورای امنیت درباره رژیم (۴مهر) که رئیس‌جمهور آمریکا شخصا ریاست آنرا بر عهده خواهد داشت

پس محاصره واقعا جدی‌ست!


در گل ماندن نظام هم جدی‌ست! «دشمنان هم گفتند نمی‌گذاریم سال چهلم نظام بشود چهل و یکم! مانند جنگ احزاب از هر سو روی سرمان ریخته‌اند!» (دژکام-امام جمعه خامنه‌ای در شیراز-۱۶شهریور)
خروجی این وضعیت مرگبار هم ریزش و بریدگی بسیجی‌ها و بدنه نظام است. بی‌جهت نیست که خامنه‌ای روز ۱۸شهریور در نوشهر گفت: «اجازه ندهید نفوذ دشمن در صفوف یکپارچه جوانان مؤمن اختلال ایجاد کند!»

بنابراین،‌ در چنین شرایط بحرانی که نظام گامی بیشتر تا مرگ فاصله ندارد، خامنه‌ای به تاکتیک «دود استتار» رو آورد و با شلیک چند موشک و کشتار، تلاش کرد به بسیجی‌های وارفته روحیه بدهد که گویا ما «اقتدار!!» داریم! این تازه درحالیست که آخوندها ادعا می‌کردند این موشکها را از ارومیه و از فاصله ۲۰۰کیلومتری شلیک کردند؛ اما پس از بررسی محل اصابتها توسط کارشناسان ارتش آمریکا مشخص شد موشکها از فاصله ۲۰تا ۴۰کیلومتری و از داخل خاک عراق شلیک شده‌ بودند. یعنی یک اقدام زبونانه تروریستی! اما اصل مطلب همان نیاز شدید رژیم به دود استتاری بود بر وضعیت رو به مرگ نظام آخوندی! و دود استتار هم چیزی نیست جز آخرین دست و پازدنهای نیروی در حال شکست و نابودی!
لطفا به اشتراک بگذارید: