ری‌توئیت – ۲۴شهریور۱۳۹۷

ری‌توئیت – ۲۴شهریور۱۳۹۷


نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی


بعد از حرفهای صدیقی امام جمعه تهران درباره دلار ، کاربران فضای مجازی با هشتگ دلار ، ادعای این آخوند وقیح رو به تمسخر گرفتن.

صدیقی #امام‌جمعه تهران:«اصلابه #دلار اعتنا نکنید؛چرا فکر می کنیم اگر دلار #گران شد همه چیز باید گران شود؟»روزی روزگاری درجریان #انقلاب #فرانسه به #ماری‌آنتوانت گفته شد:مردم #نان ندارند؛ گفت خب کیک بخورند!یعنی به نظرتون این اساتید نمیدونند که #گرانی دلار با #معیشت مردم چه می کنه؟

آقای صدیقی امام‌جمعه تهران:«اصلا به #دلار اعتنا نکنید»

۹۰دانشجوی افغانستانی بدلیل نوسان نرخ دلار از تحصیل انصراف دادند...

صدها کارگر کشور بدلیل بالارفتن نرخ دلار و تعطیلی شرکتهای تولیدی بیکار شدند!

میلیونها نفر قدرت خریدشون کاهش پیدا کرده...

به دلار اعتنا نکنیم آقای صدیقی؟!

#کاظم_صدیقی اما جمعه تهران: مردم نباید به #دلار اعتناکنن، به ماشین هم همینطور! آره اصلا این اعتنای بیجای مردم به دلار و ماشین و مسکن و آب و هوا و غذاست که مسئولین رو به دردسر میندازه. جمع کنید بریم تو غار زندگی کنیم.

#امام_جمعه_تهران:چرا ما باید فک کنیم وقتی #دلار گرون میشه همه چی گرون میشه؟ مگه همه چی از خارج میاد؟ تولیدات خودمون ربطی به دلار نداره، به دلار اعتنا نکنید... *صید #میگو تو بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافته افزایش بی سابقه قیمت ماهی و میگو هم ربطی به دلار نداره

صدیقی(امام جمعه تهران) به مردم توصیه کرد نسبت به #دلار بی اعتنایی کنند...! _پس از تشکیل اتاقهای فکر تخصصیِ هیئت دولت و نوابغ اقتصادیِ حوزوی، بالاخره مسئولین به این نتیجه رسیدند تنها «راهکار اقتصادی برای کنترل قیمت اَرز "استفاده از سلاح کشندهٔ بی اعتنایی" است»

روزی که #جهانگیری می‌گفت نگران نباشید دلار به قدر کافی هست برای همه خریدها #دلار داریم هر کسی ذره ای از وضعیت کشور آگاه بود می‌دانست حرف بی پایه اساس وبدون فکری دارد میزند واین آدم ها سکان اداره کشور را در دست دارند که به دو ماه نرسیده گندش در اومد و الان بعد از چند ماه گذشته

امام جمعه تهران به مردم گفته اعتنایی به دلار نکنید. راست گفته اصلا #دلار چه ربطی به مردم داره که بهش اعتنا کنند! دلار مربوط به آخوندهاست که با دلار های نفتی سروکار دارن و پولاشون در بانک های اروپا به دلار.

لعنت و مرگ بر خامنه‌ای و ال خامنه‌ای. همین.
لطفا به اشتراک بگذارید: