طنز موشکاف- ۲۴ شهریور ۱۳۹۷– ترس از مرگ حین جراحی!

 طنز موشکاف – ترس از مرگ حین جراحی!۲۴ شهریور ۱۳۹۷


موشکاف: دوستان سلام! حال و احوال خوبه؟ ایشالا که سلامت باشین اما بدونین که نظام ولایت خیلی خیلی ناخوشه. کارشناسای نظام می گن نیاز به جراحی داره. هاهاهاها. اونم جراحی های مهم. فک میکنین زیر عمل میره؟ نمیره؟ نکنه میخواد از ناخوشی بمیره. هاهاهاها. رفتن زیر عمل نیاز به تصمیم های بزرگ داره. هاهاهاها. به نظرتون عظما رمق این تصمیما رو داره یا نه؟ هاهاهاها.

پاسدار علایی – رئیس سابق ستاد مشترک سپاه – ۲۰ شهریور


ما در وضعیت جدیدی قرار گرفته ایم که ترامپ الآن به دنبال حل مسأله هسته ای یا به دنبال اینکه مسائلش را با ایران حل کند نیست. او دارد حرف هایی می زند که فراتر از این حرف ها است؛ می گوید من به دنبال فروپاشاندن اقتصاد ایران هستم و تحریم آغاز این کار است. باید همه برنامه ترامپ را جدی بگیرند و استراتژی مشخصی برای خاتمه دادن به بحرانی که ترامپ ایجاد کرده داشته باشیم. اول اینکه دولت باید تصمیمات بزرگ بگیرد.... نظام؛ نظام باید در حوزه های مختلف تصمیمات بزرگ بگیرد و نگران این تصمیمات بزرگ نباشد....من فکر می کنم وضعیت فعلی فراتر از دولت است. نظام باید به میدان بیاید و مسأله را حل کند. البته نه با روش ها و شیوه های قبلی؛ باید در شیوه ها تجدید نظر شود.

موشکاف: د د دی دی دی! هاهاهاها. تصمیمای بزرگ، عظما! داره تو رو میگه ها!هاهاهاها. می گه باید تصمیمتو بگیری. میگه اینقده دو دل نباش! مرگ یه بار شیون یه بار. هاهاهاها. حالا ببینین وقتی یارو مصاحبه چی از یارو پاسدار علایی میپرسه واضح حرف بزن چی میگه.

مصاحبه گر: می شود از کلیت بیرون بیایید؟


پاسدار علایی: نمی شود؛ چون حرف هایی که من بزنم را شما نمی توانید منتشر کنید و کشور هم ظرفیت شنیدنش را ندارد و باید محرمانه بماند.

مصاحبه گر: چرا امام یک روز می گفتند «جنگ، جنگ، تا رفع فتنه از عالم» و دو هفته بعد قطعنامه را قبول کردند؟ چطور شد که ما از آنجا به اینجا رسیدیم که به قول شما چنین تصمیمات مهمی را حتی به زبان هم نمی شود آورد؟
پاسدار علایی: شده است دیگر!...شیوه های حاکمیتی ما مشکل دارد؛ شیوه های حکمرانی باید تغییر پیدا کند..... ساختار سیاسی ما دارای گسل هایی هست که به جای اینکه این گسل ها ترمیم شود همه طرفین ماجرا به این گسل ها و شکاف ها دامن می زنند. مثلا در استیضاح های اخیر نیّت مجلس این بود که کار را بهتر کند ولی همه استیضاح ها کار را بدتر کرد. اولا دو وزارتخانه را بدون وزیر گذاشتند، ثانیا اینکه همه وزیران و دولت را نگران کردند، ثالثا اینکه در جریان استیضاح ها مجلسی ها گفتند دولت فاسد است و دولت گفت مجلسی ها فاسد هستند. این به چه معناست؟ مردم اینها را می شنوند.

موشکاف: هاهاهاها. نیاز به گفتن مجلسیا و دولتیا نیست، به خودشون زحمت ندن، ملت خودشون می دونن که کل نظام ولایت از سر تا پاش فاسده. هاهاهاها. یارو خبر نگاره هم کولپس کرده که چرا خمینی گور به گور شده می تونست دور درجا بزنه اما عظما نه! هاهاهاها. آخه تفاوت خمینی دجالو با علی گدای روضه خون نمیدونه. این یکی اصلا پشمی به عبا و عمامه نداره. هاهاهاها.

غلامرضا ظریفیان معاون وزیر علوم دولت خاتمی – ۲۱ شهریور


وقت جراحی در اقتصاد و سیاست است/ مسئولان باید از کرختی دربیایند/ «بخش زیادی از فشارهای موجود ناشی از فشارهای خارجی نیست بلکه مشکلات ساختاری و رفتاری است. در این شرایط است که مسئولان کشور باید اجماع کنند و دست به جراحی‌های مهم بزنند؛ در زمینه اقتصاد، سیاست، واگذاری‌ها، تجمیع قانون، ارتباط با نظام بین‌الملل».

موشکاف: هاهاهاهاها. اون یکی میگفت اگه بگم نمیتونی بنویسی، این یکی میگه جراحی مهم. هاهاهاها. هموشون غافلن از اینکه تیغ جراحی یی که بخواد سرطان نظام ولایتو درمون کنه، خودش رو هم میکشه. چون غدة سرطانی ایران و تاریخ معاصر خود نظامه هاهاهاها. بخاطر همینه که عظما از تیغ جراحی میترسه و بهش تن نمیده، رفتن زیر جراحی همانا و خونده شدن فاتحة نظام همانا. هاهاهاها. زیر تیغ بره و نره، اونی که باید کار و تموم کنه، آماه اس. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: