پمپئو با تأکید بر تروریسم ایران: نسبت به ۴ نوامبر آتی اشتباه نکنید، خیلی از شرکتها از ایران خارج شده‌اند

پمپئو با تأکید بر تروریسم ایران: نسبت به ۴ نوامبر آتی اشتباه نکنید، خیلی از شرکتها از ایران خارج شده‌اند


وزیر خارجه آمریکا باردیگر رژیم آخوندی را بزرگترین حامی تروریسم درجهان توصیف کرد و ضمن اشاره به مداخلات منطقه‌ای و اقدامات تروریستی این رژیم در قلب اروپا، براهمیت و ضرورت تحریمهای آمریکا علیه حکومت ‌آخوندی که از روز ۱۳ابان(۴نوامبر) برقرار می‌شود تاکید کرد.

مایک پمپئو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: نسبت به ۴ نوامبر آتی اشتباه نکنید، مجموعة اساساً متفاوتی از قوانین بر هر کسی اعمال می‌شود که گمان کند داشتن فعالیت اقتصادی با جمهوری اسلامی ضروری است. این روز بزرگ و مهمی است. از هم‌اکنون می‌توانید بسیاری از کشورها را ببینید که دست به اقدام برای خروج از ایران می‌زنند و تجارت با آنها را زودتر از ضرب‌الاجل ۴ نوامبر متوقف می‌کنند. آنها نه تنها جدیت تحریم‌های آمریکا را درک می‌کنند، بلکه به‌نظرم دارند می‌فهمند که چنین فعالیتی، دقیقاً در حمایت از همان نوع اقدامات شرورانه‌یی است که دونالد ترامپ از روز اول دربارة آن صحبت می‌کند؛ چه فراهم‌کردن موشک‌هایی که شورشیان حوثی آن‌را به فرودگاه‌ها در کشورهای خلیج (فارس) پرتاب می کنند، یا فعالیت‌هایی که ما از سوی شبه نظامیان شیعی علیه منافع آمریکا شاهد آن بوده‌ایم و یا تلاش‌ها برای سوءقصد که در قلب اروپا در جریانست؛ به‌نظرم جهان دارد کم‌کم می‌بیند که چالش موجود بسیار بزرگ‌تر است.

منبع:‌سایت وزارت خارجه آمریکا ۹۷۰۶۲۳

 

پمپئو با تأکید بر تروریسم ایران: نسبت به ۴ نوامبر آتی اشتباه نکنید، خیلی از شرکتها از ایران خارج شده‌اند در یوتیوب سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: