افشای جزییاتی از طرح تروریستی رژیم ایران در اروپا-۲۰دقیقه-۲۵شهریور۱۳۹۷

افشای جزییاتی از طرح تروریستی رژیم ایران در اروپا-۲۰دقیقه-۲۵شهریور۱۳۹۷


تلویزیون الاخباریه گزارش داد : مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن با افشای اطلاعات دقیقی حول شبکه اطلاعاتی رژیم ایران در خارج بویژه در اروپا از موج جدیدی از تروریسم رژیم ایران در این قاره پرده برداشت.

در کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن دست داشتن مسؤلان و نهادهای رژیم ایران در عملیات تروریستی در قاره اروپا برملا شد

 دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان گفت: « عملیات مشخص پاریس توسط رئیس جمهور رژیم ایران و از طریق اسد الله اسدی با یک بمب شدید الانفجار طراحی شده و دلیل روشنی است که این رژیم در پشت بسیاری جنایات قرار دارد».

تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلستان بعد از این جزئیات دقیق بویژه بعد از اینکه در کنفرانس اعلام شد در شهرهای اروپایی سه طرح تروریستی علیه مقاومت ایران وجود داشته ، اعلام کردند درمقابل گسترش تروریسم رژیم ایران در قاره اروپا خواهند ایستاد.

 نمایندگان پارلمان انگلستان همچنین سندی را امضا کردند که در آن هدف قرار دادن گردهمایی اخیر اپوزیسیون ایران در پاریس محکوم شده است.

گردهمایی بزرگی که رژیم ایران می خواست از طریق سفارتخانه هایش که نقش اصلی را در اجرای طرحهای تروریستی دارند هدف حمله تروریستی قرار دهد.

بر اساس اطلاعاتی که در کنفرانس لندن افشا شد طرحهای رژیم ایران مشابه همان طرحهای منطقه ای و جهانی است که به بیش از ۳ هزار عملیات تروریستی می رسد.
لطفا به اشتراک بگذارید: