ضرورت مقابله با رژیم ایران و حزب الله لبنان-۲۰دقیقه-۲۵شهریور۱۳۹۷

ضرورت مقابله با رژیم ایران و حزب الله لبنان-۲۰دقیقه-۲۵شهریور۱۳۹۷


سفیر عربستان سعودی در آمریکا می گوید: حزب الله لبنان کشورهای ما را به گروگان رژیم ایران درآورده است. باید با آنها مقابله کرد:

خالد بن سلمان سفیر عربستان سعودی در آمریکا از جامعه جهانی خواست تا برای پایان دادن به سلسله ترورهای سیاسی و مجازات قاتلان رفیق حریری نخست وزیر پیشین لبنان همکاری کنند .

سفیر عربستان سعودی در حساب توییترش نوشت : بعد از گذشت ۱۳ سال از ترور سمبل بزرگ عرب نخست وزیر رفیق حریری ، دادگاه جنایی ویژه بین المللی در لبنان روز چهارشنبه اعضای حزب الله را مجددا متهم کرد. ولی قاتلانی که رهبری و عربیت لبنان را به گروگان گرفته و به دست رژیم ایران سپرده اند هنوز آزادند.

خالد بن سلمان افزود : جامعه جهانی می بایست در اعلام مسؤلیت قاتلان رفیق حریری و پیگرد آنها و متوقف کردن سلسله ترورهای سیاسی بدست گروههای خائن و ویرانگری که کشورهای ما را به آشوب می کشند همکاری کند.

دادستان کل دادگاه رفیق حریری تاکید کرد رژیم اسد در ترور او دست داشته و هیأت تحقیق نیز به دلایل روشن دست داشتن متهمین در این ترور اشاره کرد .

روز چهار شنبه گذشته سومین مرحله محاکمه متهمین ترور حریری با حضور فرزندش سعد حریری نخست وزیر کنونی لبنان در دادگاه لاهه برگزار شد .
لطفا به اشتراک بگذارید: