بصره بهترین نمونه شکست رژیم ایران است-۲۰دقیقه-۲۵شهریور۱۳۹۷

 بصره بهترین نمونه شکست رژیم ایران است-۲۰دقیقه-۲۵شهریور۱۳۹۷


رویدادهای اخیر عراق در مطلبی با عنوان« بصره بهترین نمونه شکست رژیم ایران است» در سایت سعودی گازت مورد بررسی قرار گرفته است. باهم این مطلب را می شنویم:

رژیم ایران برای دنبال کردن توطئه های شیطانی اش، شیوه های دیگری جهت بی ثبات کرن دیگر کشورهای منطقه ندارد. طرحهای ملاها برای تضعیف امنیت کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا تاکنون خنثی شده است.

آمریکای لاتین دیگر معدن قاچاق کوکائین برای خدمت به منافع حزب الله تروریست نیست.

دولت های آفریقایی به ایران اجازه گسترش شیعه گرایی و فرقه گرایی را که می تواند شکستی برای اتحاد ملی مردم این قاره سیاه باشد، نداده اند.

در یمن، سیلی ها چنان سنگین بودند که تهران به حوثی ها دستور داد تا هیات خود را برای حضور در مذکرات صلح تحت نظارت سازمان ملل در ژنو نفرستند. حوثی ها بیشتر معابر آبی و بنادری را که از آنها برای دریافت سلاح و قطعات یدکی موشک از رژیم ملاها استفاده می کردند، از دست داده اند.

حوثی ها همچنین در جنگ با ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی که از دولت قانونی یمن حمایت می کند زمین هایشان را از دست داده اند.

 ولی عمل تعجب انگیزغیر منتظره برای ایران ازجانب شهر بصره در همسایگی ایران بوجود آمد. ایران در نظر داشت که تغییراتی را در ساختار اجتماعی بصره ایجاد کند و حتی قصد داشت که تولیدات نفت عراق در بندر استراتژیک ام القصر را به حالت تعلیق در آورد.

 ولی زمانی که مردم بصره ، سنی و شیعه به کنسولگری رژیم ایران در بصره حمله کردند و دفاتر شبه نظامیان را به آتش کشیدند،بار دیگر حیرت کرد.

ناظران عقیده دارند موجودیتی که خود را مدعی شیعیان کل جهان می داند، وقتی در بصره بعنوان یکی از پرجمعیت ترین استانهای شیعه نشین عراق استان پر اهمیت عراق با خشم آتشین شیعیان روبرو می شود که هم عکس های خمینی و خامنه ای را به آتش می کشند و هم شعار ایران اخراج اخراج می دهند باید اقرار کند که« بصره بهترین نمونه شکست رژیم ایران است»
لطفا به اشتراک بگذارید: