گزارش خبری-علائم پایانی نظام ولایت فقیه-۲۵شهریور۱۳۹۷

 گزارش خبری-علائم پایانی نظام ولایت فقیه-۲۵شهریور۱۳۹۷


این روزها که رژیم دوران پایانی خودش را سپری میکنه از درون رژیم شاهد دو نوع علائم با ظاهر متفاوت هستیم. یک عده مهره های پیشانی سفید ولی فقیه ارتجاع که برای حفظ نظام گریبان چاک می دهند و عده دیگری خواستار باصطلاح اصلاح ساختار نظام ولایت فقیه هستند؟ گزارشی را در این مورد ببینیم:

آخوند احمد خاتمی گماشته و تیغ‌کش ولی فقیه روز یکشنبه 18 شهریور هشدار داد: «همه سوار یک کشتی هستیم؛ نباید کاری کنیم که این کشتی سوراخ شود» وی آسیب پذیری نظام حتی به صورت انتقاد از جانب خودیها را به تمام باندها گوشزد کرد و گفت:« طوری انتقاد نکنیم که مردم را علیه نظام تحریک کنیم».
اینها نشانه های بارزی از علائم دوران پایانی نظام است.

تلویزیون آستان قدس رژیم - ۱۶شهریور


«بحث 88 بحث سیاسی نبود دیگه، آقای ماندگاری چون رسانه است تعبیرش را دقیق نمیدانم می فرمودند که حضرت آقا به ایشون میگند که اگر حالا تعبیر که اگر مرگ بر شخص فلانی میگفتند خیلی مسئله نبود وقتی میگویند مرگ بر اصل ولایت فقیه این اصل چیزی داره تویش یعنی یک پیام علمی ست یک پیام عقیدتی اینجا جای سوال است وقتی میگویند مرگ بر دیکتاتور تو نظام جمهوری اسلامی که اصلا امام میگویند اگر ولایت فقیه نباشد دیکتاتوری میشود یعنی یک جایی می لنگه...».

اما علائم دیگری از درون رژیم ارسال می شود که ظاهرا با این علائم متفاوت است. اینها در لباس اپوزیسیون درون نظام، مقاومت سازمانیافته مردم را تروریسم خوانده و دیکتاتوری ولایت فقیه را « تک صدایی» نامیده و اینگونه تقصیر دیکتاتوری را به گردن مقاومت می گذارند. یکی از آنها تاجزاده از باند اصلاح‌طلب و معاون سابق وزارت کشور دولت خاتمی است. او می‌گوید:

تاجزاده - معاون سیاسی وزارت کشور دولت آخوند خاتمی






آخرین مسئله در این زمینه تروریسم گسترده یی بود که از خرداد 60 آغاز شد و به تنهایی می تونست جامعه را به سمت تکصدایی سوق بده.
بعد از این ادعا، مقدمات در بردن«ولایت فقیه » را با ظاهر چپ روانه اینگونه توجیه می کند:
بزرگترین خطا و اولین خطای ما بعد از پیروزی انقلاب به نظر من گنجاندن ولایت فقیه بود در قانون اساسی. من با فرض این که این اندیشه درسته میگم گنجاندش در قانون اساسی غلط بود».
این مهرة نظام بعد از این سرسپاری به اصل ولایت فقیه ، فرصت را غنیمت شمرده و از موقعیت ضعیف خامنه ای برای گرفتن سهم بیشتر قدرت برای باند خود اینگونه استفاده می کند:
بدین ترتیب ما فکر اینکه نیروهایی باید بیان و همة دولت و مجلس و قوه قضاییه و فضای انقلابی را زیر سیطره خودشون بگیرند و با انسجام بتونند کشور را اداره کنند و بقیه را حذف کنند متاسفانه دامن همة ما را گرفت و همة ما آن زمان ازش دفاع می کردیم و راه نجات کشورهم می دونستیم منتها بعدها متوجه شدیم که این روحیه روحیه درستی نبود و بسیاری از خطاها از آن جا ناشی شد.

بله این هم نوع دیگری از علائم پایانی نظام ولایت است که تمام جیره خواران آشکار و پنهان را از لانه هایشان برای حراست از نظام در حال فروپاشی سراسیمه به صحنه کشانده. غافل از اینکه هر چقدر که جای جلاد، قربانی را محکوم کنند نوشداروی بعد از مرگ برای نظام است و دیگر دردی از خامنه ای و نظام دوا نخواهد شد.
لطفا به اشتراک بگذارید: