محرم فرصتی برای خیزش علیه ظلم – ۲۶شهریور۱۳۹۷

محرم فرصتی برای خیزش علیه ظلم – ۲۶شهریور۱۳۹۷


نگاهی به قیام تاریخی امام حسین بر علیه یزید


قیام تاریخی امام حسین (ع) برعلیه ظلم یزید وخاندان اموی بی شک جز آن دسته حوادث تاریخی است که با هرنگاه و باهر جهان بینی که به آن نگاه کنی چیزی جز روح آزادیخواهی و مبارزه برای ارزشهای اصیل بشری درآن نمییابیم. اگر چه آخوندها با دجالیت واندیشه متعفن ویزیدی خود این قیام پرشکوه را با انواع خرافه و لاطلائلات آلوده اند اما درخشش این خیزش عظیم انسانی آنچنان بوده که آخوندها واسلافشان نتوانسته اند آن را بی اثر و خنثی کنند و هنوز هم نام حسین و عاشورا الهام بخش ستمدیدگان برای خروش علیه یزیدیان درهرزمانی میباشد.

خامنه ای و لشگر آخوندهای جیره خوارش بدلیل عشق توده های مردم به نام حسین از این نام سوءاستفاده میکنند. آنها با مغزها و قلمهای علیل خود تصویری غلط از عاشورا میدهند وبرای منحرف کردن انرژی آزاده شده توده های مردم در اثر یاد و یادآوری قیام حسین اقدام به نمایشهای مضحک و تهوع آور مداحی حکومتی میکنند که دراین نمایش ها تنها چیزی که نیست راه وآرمان حسین (ع) . بی شک آخوندها در مخدوش کردن چهره تابناک عاشورای حسینی ظلمی کمتر از قاتلان امام حسین درحق او روا نداشته اند. امام حسین گفت مگر نمی بینید تمام حدود خدایی شکسته میشود ودرآخر هم گفت من میروم که آن دست را قطع کنم.

قیام حسینی و ظلم خامنه ای


اگر قیام امام حسین برای کوتاه کردن دست ستمگران از جان ومال وناموس مردم بوده آیا درحال حاضر مصداق این ظالمین جز خامنه ای و آخوندها همپالکی اوهستند. آیا درتاریخ معاصر هیچ کس بیش از خمینی و خامنه ای حدود خدا را شکسته است.
• از اعدام زنان باردار
• تجاوزبه زنان زندانی
• اعدام زندانیان هرشب دردسته های ۳۰۰،۴۰۰نفره در سال ۶۰
• ازفتوای خون کشیدن از زندانیان قبل ازاعدام
• از قتل عام سی هزار زندانی اسیر
• از تاراج و چپاول نجومی سرمایه های مردم ایران و رشد و ترویج اشرافیگری و آقازاده گی
• ازجنایت درحق مردم منطقه از یمن و سوریه وعراق و ....
• از سرکوب وحشیانه تظاهرات مسالمت آمیز مردم ایران
• از به فلاکت کشاندن مردم این میهن و تبدیل آنها به گورخواب و کارتن خواب و لوله خواب و...
واین لیست شکستن حدود خدایی تا جمهوری اسلامی هست پایانی ندارد

هموطن


برای پایان این لیست سیاه وکارنامه سراسر خیانت و جنایت آخوندها باید با اقتدا به قیام عاشورایی برخاست. هیچکس آزادی را برای ما درسینی طلایی به ارمغان نمیاورد. اگر امام حسین میبود با دیدن کارنامه آخوندها و این میزان ظلم و ستم به خلق ایران قطعا اولین شورشگر بر ضد این نظام یزیدی بود باید برخاست. درایام محرم و بطور خاص عاشورا بهترین شرایط برای خیزش فراهم است. زیرا بدلایل معنوی افکار عمومی تحت تاثیر حماسه حسینی مستعد قیام علیه ظلم است و بلحاظ تاکتیکی شرایط از جمیع جهات آماده است زیرا :

امکان تجمع براحتی درخیابانها ومیادین میسراست، ماموران حکومتی نمیتوانند مانع تجمع دسته های عزادار شوند و این کار برایشان هزینه سنگینی دارد، گستردگی تجمعات بسیار زیاد است و در اغلب شهرها و محله ها دسته های حسینی که بهترین بستر برای توده های قیام کننده میباشد وجود دارند. این موضوع موجب غافلگیری نیروهای سرکوبگر میشود چون آنها نمیتوانند پیش بینی کنند که کدام تجمع ممکن است به تجمع ضدحکومتی تبدیل شود. از آنجایی که تجمعات خاص عزاداری ماه محرم اغلب در تاریکی انجام میشود پوشش خوبی برای جلوگیری از شناسایی شدن فراهم میکند.

نکته دیگر


تراکم دسته های عزادار امکان یورش نیروهای سرکوبگر را کاهش میدهد. کافی است هسته های اولیه قیام دراین تجمعات شعارهای ضد حکومتی منطبق بر ایام محرم را سردهند مانند:
• ابوالفضل علمدار ریشه ظلم رو بردار
• خون حسینی است به جوش آمده ملت ایران به خروش آمده
• ماه محرم آمد عصر ستم سرآمد
• این ماه، ماه خونه سیدعلی سرنگونه
بیایید ماه محرم را از چنگ دین فروشان حاکم بیرون بکشیم و آن را به اصل خود که قیام علیه ظلم است برگردانیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: