اجلاس آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین-۲۰دقیقه-۲۷ شهریور۱۳۹۷

اجلاس آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین-۲۰دقیقه-۲۷ شهریور۱۳۹۷


در اجلاس فصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین علاوه بر برنامه اتمی و فعالیتهای بی ثبات کننده رژیم ایران، طرحهای تروریستی آن در اروپا و آمریکا علیه مجاهدین نیز توسط وزیر انرژی امریکا مطرح شد:

شصت و دومین اجلاس آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین از روز دوشنبه شروع شد.

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی به این اجلاس که توسط ریک پری وزیر انرژی این کشور قرائت شد برجام را توافقی معیوب دانست و گفت:‌ما باید تضمین کنیم که... همة مسیرهای (رژیم) تهران به تسلیحات اتمی، به‌طور دائم مسدود شود. در پیام ترامپ آمده است:‌ آمریکا به دنبال توافقی است که به سه موضوع برنامه هسته ای رژیم ایران، حمایت از تروریسم و فعالیت های بی ثبات کننده رژیم به طور کامل بپردازد.

وزیر انرژی آمریکا پس از قرائت پیام دونالد ترامپ در سخنرانی خود دربارة دستگیری دیپلومات‌تروریست حکومت آخوندی اسدالله اسدی به‌خاطر توطئة بمب‌گذاری تروریستی در گردهمایی بزرگ مقاومت و دستگیری دو جاسوس رژیم در آمریکا، گفت: « یک دیپلومات (رژیم) ایران در ماه ژوئیه به‌خاطر فراهم‌کردن مواد انفجاری به تروریست‌هایی که قصد داشتند در یک گردهمایی سیاسی در فرانسه بمب‌گذاری کنند، دستگیر شد؛ و در آمریکا، وزارت دادگستری ما در ماه گذشته، دو فرد را به‌خاطر جاسوسی به نیابت از (رژیم) ایران دستگیر کرد».

وزیر انرژی آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود توافق اتمی با رژیم را توافقی ناقص خواند، و افزود: «ما تحریم‌های کلیدی را مجدداً برقرار می‌کنیم و فقط در پی توافقی هستیم که به‌طور کامل به برنامة اتمی (رژیم) ایران، فعالیت آن در زمینة تکثیر و اقدامات بی‌ثبات‌کنندة آن پاسخ بدهد».
لطفا به اشتراک بگذارید: