دونالد ترامپ: من هفته آینده جلسه سازمان ملل متحد بر علیه رژیم ایران را بر عهده خواهم داشت

دونالد ترامپ: من هفته آینده جلسه سازمان ملل متحد بر علیه رژیم ایران را بر عهده خواهم داشت


در آستانه تشکیل شورای امنیت ملل متحد به ریاست دونالد ترامپ، که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، رئیس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد: من در هفتة آینده ریاست جلسة شورای امنیت ملل متحد دربارة (رژیم) ایران را برعهده خواهم داشت».

منبع: توئیتر ترامپ: ۹۷۰۶۳۰

در همین حال، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با فاکس نیوز در مورد جلسه شورای امنیت که قرار است به ریاست دونالد ترامپ برگزار شود، گفت: رئیس جمهور آمریکا هنگامی که موضوع رژیم ایران مطرح می شود، اعتقادات بسیار قوی دارد و این یکی از پایدارترین و قویترین مواضعی بوده که از ابتدا، داشته است، علت مواضع او این است که وی میخواسته ما را از توافق اتمی با رژیم خارج کند، چرا که کشورها با نام این توافق در مورد تمامی اقدامات بد این رژیم کارت عبور می‌دهند.

نیکی هیلی افزود: (رژیم) ایران به کشورهای اروپائی مراجعه میکند و تلاش میکند با آنها معامله کند اما از چپ و راست در حال از دست دادن این معاملات هستند، وقت آن هست که ما گفتگوهای واقعی داشته باشیم و این کاری هست که همه، روز چهارشنبه که دونالد ترامپ ریاست شورای امنیت سازمان ملل را بعهده خواهد داشت از او مشاهده خواهند کرد. دونالد ترامپ معتقد است رژیم ایران رژیم خطرناکی است و جامعه بین‌المللی باید به آن بپردازد. وی البته غیر از موضوعات مربوط به رژیم ایران درباره تسلیحات شیمیایی نیز صحبت می‌کند..

منبع: تلویزیون فاکس نیوز ۹۷۰۶۳۰

 

دونالد ترامپ: من هفته آینده جلسه سازمان ملل متحد بر علیه رژیم ایران را بر عهده خواهم داشت در یوتیوب سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: