توطئه تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ضد حمله دشمن در برابر قیام-فصل هفتم-بیانیه سی و هفتمین سالگرد تاسیس شورای ملی مقاومت

بیانیة سی و هفتمین سالگرد تأسیس


شورای ملی مقاومت ایران



فصل هفتم ـ قسمت دوم


فصل هفتم :


توطئه تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت


ضد حمله دشمن در برابر قیام


 

۷۰-سناریوی اولیه رژیم چنان که بعداً مقامات پلیس و قضاییه بلژیک فاش کردند این بود که این عملیات جناتیکارانه را طبق روال شناخته شده اطلاعات آخوندی و دژخیمان و مزدورانش به خود مجاهدین نسبت بدهند. به گفته یک مقام پلیس بلژیک: «در لوکزامبورگ یک ملاقاتی بود که تحت کنترل بود و همه با هم (سرویسهای امنیتی کشورهای مختلف) به سرعت کار کردند تا بمب را کشف و اسدی را دستگیر کنند. به نظر میرسد که رژیم ایران امیدوار بود که بمب گذاری به عنوان یک موضوع درونی خود مجاهدین دیده شود...اما وقتی ما نفر آنها را در حین عمل دستگیر کردیم، اوضاع فرق کرد» (سایت بازفید ۱۱ژوییه ۲۰۱۸).

با در هم شکستن این طرح و دستگیری اسدی، هم چنان که کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورا در اطلاعیة 27 تیر فاش کرد «شورای عالی امنیت آخوندها به دستور خامنه ای تشکیل جلسه داد و دستگاههای ذیربط مانند وزارتخارجه، وزارت اطلاعات، نیروی قدس، دستگاه اطلاعات سپاه پاسداران و رسانه های رژیم را موظف کرد برای مهار کردن عواقب این فضاحت بزرگ دست به کار شوند. دستگاهها و کارگزاران حکومتی موظف شدند برای رفع و رجوع این فضاحت با ترفند شناختة شده فرار به جلو، انگشت اتهام را به سوی مجاهدین نشانه بروند و دستگیری تروریستها در بلژیک و فرانسه و دستگیری یک دیپلومات تروریست در آلمان را صحنه سازی و پاپوش درست کردن برای رژیم در آستانه سفر روحانی به اروپا جلوه دهند و مدعی شوند مجاهدین برای این دیپلومات تروریست دام گذاشته اند. جواد ظریف وزیر خارجه رژیم پس از انتشار اطلاعیة دادستانی و آژانس امنیت فدرال در بلژیک، اعلام کرد: «درست همزمان با آغاز سفر رئیس جمهوری به اروپا یک عملیات ایرانی افشا و ”عوامل“ آن دستگیر می شوند». وی افزود، که آماده است با مقامات ذیربط برای شفاف سازی در زمینة آنچه «فقط یک عملیات فریب برای دادن نشانی غلط است» همکاری کند.

پاسدار محسن رضایی، سرکرده پیشین سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رژیم، در راستای اجرای همین دستورالعمل، آسمان و ریسمان را به هم بافت تا دو تروریست دستگیرشده در بلژیک را به عنوان اعضای عالیرتبه مجاهدین معرفی کند. وی با وقاحت نوشت که این دونفر «با این دیپلومات تماس گرفته و از آمادگیشان برای همکاری با ایران.. گفته اند» و به همین خاطر «این دو شخص در مکانی با دیپلومات کشورمان ملاقات داشته اند و بسته یی نیز رد و بدل شده و از این تبادل، توسط سازمان منافقین، یا از طریق دوربینهای مداربسته تصاویری ثبت شده است». سرکردة ابله سپاه می افزاید: «سپس این دو عضو منافقین خود را در معرض دستگیری قرار داده اند و به چنین طرحی با هدایت دیپلومات ایرانی اعتراف کرده اند»!

 

۷۱-همزمان، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه به اصحاب مماشات و عده ای از پشتیبانان خود در آمریکا و اروپا مأموریت دادند که «عناصر خودسر» در رژیم را مسئول این جنایت تروریستی معرفی کنند. دانیل بنجامین، هماهنگ کننده بخوبی شناخته شدة ضد تروریسم در وزارتخارجه آمریکا در زمان اوباما، که در سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ در بحبوحة حملات و حمام های خون در اشرف، با تمام قوا و تا آخرین لحظه از اجرای حکم دادگاه برای خارج کردن مجاهدین و شورا از لیست تروریستی جلوگیری می کرد و خصومت هیستریک او علیه مجاهدین و مقاومت ایران انگیزه های روشنی دارد، در این رابطه گفت: «نمی تواند این فرضیه را رد کند که این یک عملیات خودسرانه باشد که توسط سرویسهای امنیتی ایران یا عناصر افراطی درون سرویسهای امنیتی ایران طراحی شده باشد تا حکومت روحانی را سرافکنده کند و شاید حتی آنها را مسئول یک ایران در بحران قلمداد کند» (سایت ان بی سی نیوز ۱۵ تیر).

روز ۸ مرداد قاسمی، سخنگوی وزارتخارجه رژیم آخوندی، در بارة این تروریست دستگیر شده گفت اسدی «دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در کشور وین بودند که در خاک آلمان به هنگامی که با همسر و فرزندان خودشان در یک مرخصی تفریحی بودند دستگیر میشوند هنوز در زندان هستند پیگیریهای ما و تماسهای ما با دولت آلمان و مقامات ذیربط ادامه دارد و امیدوار هستیم که هر چه زودتر این سوءتفاهم و اتهامی که به ایشان وارد شده برطرف بشود، البته همانگونه که در سایر موارد و در فضای فعلی یک جنگ روانی به نظر میرسد با رهبری ایالات متحده آمریکا و بخصوص رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و سعی در تخریب روابط ایران و اتحادیه اروپا است. فکر می کنم این اتفاقات و مسائل را چه بحث هلند و چه بحث آقای اسدی را حتما باید در این چارچوب دید که درست در روزی که ما در وین مذاکره داشتیم یک اتفاق افتاد قبل از آن یک اتفاق دیگری افتاد و این نشان میدهد که یک عناصری در صدد ایجاد خدشه در روابط ایران و اروپا هستند».

 

۷۲-هم چنان که پیشتر گفتیم، توطئة تروریستی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان جزیی از ضد حملة دشمن و طرح تروریستی گستردة شورای عالی امنیت رژیم علیه مقاومت سازمانیافته بود که پس از قیام سراسری دیماه ۹۶ عملیاتی شد. چهار ماه قبل از این توطئه، یک توطئه تروریستی دیگر رژیم علیه مجاهدین خلق ایران در آلبانی در ایام عید نوروز کشف و افشا شد.

در روز دوم فروردین رسانه های آلبانی از دستگیری دو مأمور ایرانی مشکوک به فعالیتهای تروریستی در تیرانا با اسامی «ف. ز» و «س. م» خبر دادند که «خود را خبرنگار معرفی می‌کردند». به گزارش رسانه‌های آلبانی «این دو تبعة ایران برای تحقیقات بیشتر توسط آژانس‌های ضد تروریسم و به دنبال دریافت اطلاعات از شرکای بین المللی آلبانی مبنی بر اینکه (مأموران رژیم ایران) می‌خواهند عملیات تروریستی انجام بدهند، دستگیر شدند».

در همین روز ریپورت تی وی در آلبانی خبر داد: «از اوائل ماه مارس آژانس‌های اطلاعاتی و ضد تروریسم ۱۰ نفر را که گفته می‌شود می‌توانند فعالیت تروریستی را در آلبانی سازماندهی کنند، زیر نظر دارند. تمام اتباع ایران که وارد آلبانی می‌شوند، در مرز و در مدت اقامت در آلبانی تحت کنترل وسیع قرار می‌گیرند. آژانس‌های اعمال قانون در آلبانی به‌طور خاص نگران ایرانیانی هستند که توسط سرویس‌های مخفی تهران ممکن است به‌کار گرفته شوند تا بتوانند برای صدمه زدن به حفاظت ۳۰۰۰نفر مجاهدین ایرانی پناهنده در آلبانی دست به اقداماتی بزنند».

دژخیم فلاحیان، وزیر سابق اطلاعات آخوندها، در روز ۱۸تیر۹۶ گفته بود: «وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی فرستیم آلمان یا امریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم پوشش کارِ بازرگانی یا خبرنگاری لازم است».

 

۷۳-روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ آقای ادی راما، نخست وزیر آلبانی، در مورد تهدیدات تروریستی علیه مجاهدین در این کشور گفت: «من معتقدم در رابطه با مجاهدین ما کار درستی را انجام دادیم. ما به گروهی که مورد آزار و تعقیب بودند، جا دادیم. و همین. در رابطه با سئوال شما حول امنیت و تهدیدات، ما در سمت درست تاریخ قرار داریم.‌ ما جزو گروه کشورهای اروپایی-آتلانتیک هستیم که به شیوة مشابه مورد تهدید هستند. من معتقدم تمام این کشورها علیه تهدیدات تروریستی اقدام می‌کنند» (تلویزیون ویژن پلاس-۱۹آوریل۲۰۱۸)

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه ۳۱ فروردین۹۷ در این باره اعلام کرد : «در واقع آنچه مورد اشاره نخست وزیر ادی راما قرار گرفته است، بخشی از طرح و برنامه ها و اقدامهای گسترده تروریستی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در کشورهای مختلف از آلبانی تا آلمان و آمریکاست. مقاومت ایران بیش از یکماه است درگیر یک کارزار فشرده برای خنثی کردن توطئه‌های رژیم برای ترور و حملات تروریستی به دفاتر شورا و مراکز مجاهدین است.

همچنانکه بارها در اطلاعیه‌ها و بیانیه های شورا خاطرنشان شده، آخر خط و هدف از شیطان‌سازی و دروغپردازی و خصومتهای دیوانه‌وار علیه مجاهدین که همزمان با قیام دیماه شدت گرفته است، چیزی جز تروریسم و خونریزی نیست. این حقیقت بارها در اشرف و لیبرتی با بهای سنگین و خونین تجربه شده است».

کسی که امروز در سفارت رژیم آخوندی در آلبانی بر فعالیتهای تروریستی و بنیادگرایی رژیم نظارت دارد مصطفی رودکی، دبیر اول سفارت، است که از اواخر سال ۱۳۹۶ در آلبانی مستقر شد. طبق اطلاعیة کمیسیون امنیت و ضد تروریسم ۱۶ بهمن ۱۳۹۶مصطفی رودکی، که در اوایل دهه ۹۰ مسئول ایستگاه اطلاعات در سفارت رژیم در اتریش بود، در شهریور ۱۳۹۳ جای خود را به اسدالله اسدی (دیپلمات دستگیر شده در آلمان) داد و به ایران بازگشت و در مقر مرکزی وزارت اطلاعات به کار مشغول شد. مصطفی محمدی و خدابنده مزدورانی که در عراق در خدمت اسدی بودند، بعدها در اروپا در ارتباط با این دیپلمات تروریست بودند و حالا در آلبانی در ارتباط با رودکی هستند. مصطفی محمدی از ۱۶ تیرماه به منظور توطئه علیه مجاهدین در آلبانی مستقر شده و تحت حمایت سفارت رژیم آخوندها به زمینه سازی برای اقدامات تروریستی مشغول است.

 

۷۴-اطلاعیة کمیسیون امنیت و ضد تروریسم علاوه بر موارد مربوط به آلبانی خاطرنشان کرد: «از ابتدای سال میلادی جاری (دیماه ۱۳۹۶) موارد متعدد مشکوک از قبیل شناسایی و عکس گرفتن و پارک آزمایشی خودروها در برابر دفتر شورای ملی مقاومت در برلین وجود داشت که پلیس و مقامات ذیربط مطلع هستند. رژیم برای آماده سازیهای تروریستی مزبور به تناوب از مأموران ایرانی و مزدوران غیر ایرانی استفاده می‌کند. در نیمه فروردین ۹۷ همه علائم حاکی از آماده سازی یک حمله تروریستی بود که مقامات ذیربط در جریان قرار گرفتند».

اطلاعیه افزود : «در واشینگتن نیز نمونه‌های مشکوک متعدد از تعقیب و مراقبت در اطراف دفتر شورا توسط افرادی با ملیت‌های گوناگون وجود داشت که حاکی از تهدیدهای جدی تروریستی است. پلیس و مقامات ذیربط در جریان این تهدیدات قرار دارند».

 

۷۵-در برابر توطئه های تروریستی رژیم علیه مقاومت به ویژه علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت افراد و گروههای سیاسی و جریانهای مدعی دموکراسی و دفاع از حقوق بشر، به جز چند مورد، یا بی موضع و منفعل بودند و یا بدتر از آن در همسویی رذیلانه با وزارت اطلاعات و سپاه تروریستی قدس، این پروژه را کار خود مجاهدین خلق دانستند. روح خمینی که می گفت؛ خودشان خودشان را شکنجه کردند، در جسم این افراد و جریانات فرومایه حلول کرد و داستان انفجار در حرم امام رضا و کشتن کشیشان مسیحی یک بار دیگر تکرار شد. در آن زمان هم کسانی با اما و اگرها و استدلالهای سخیف، دستهای خون آلود رژیم را پنهان می کردند و بعدها معلوم شد که نهادهای امنیتی رژیم با چه شیوه های رذیلانه ای عمل کرده اند. در این جا یک پرنسیب اصولی و انسانی مطرح است و پُر روشن است که صرف محکوم کردن توطئه و اقدام تروریستی رژیم، به معنی تأیید سیاستها و مواضع شورا یا مجاهدین نیست.

سناریوهای مبتذل و جنایتکارانة رژیم در مورد نسبت دادن اقدامات تروریستی به مجاهدین تحت عنوان «تصفیه و درگیری درونی» و «مرگهای مشکوک» بارها افشاه شده است. در یک نمونه شایان توجه، اطلاعات آخوندها و عوامل آن در عراق و اروپا (مانند ایرج مصداقی) پس از قتل عام مجاهدین در ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ در اشرف، تلاش کردند این قتل عام را درگیری درونی بین مجاهدین قلمداد کرده و کشتن راهنمای مزدور حمله را هم به خود مجاهدین نسبت بدهند. راهنمای مزبور عنصر خیانتکاری بنام دلیلی بود که به خدمت نیروی قدس در آمده بود اما در پایان حمله توسط نیروی تروریستی قدس کشته و صورتش هم سوزانده شد تا شناسایی نشود. این موضوع در همان زمان در گزارش ارتش آزادیبخش ملی ایران در باره جنایت علیه بشریت در اشرف با جزئیات و عکسهایی که عامر قیسی نماینده سازمان ملل در دیالی از مقتول و صورت او گرفته بود، افشا شد. عامر قیسی در فروردین ۹۴ توسط نیروی تروریستی قدس ربوده شد و سرانجام در بهمن همان سال به شهادت رسید.

 

۷۶-روز ۲۹مرداد۹۷ وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دو عامل وزارت اطلاعات رژیم آخوندها به نامهای احمد رضا محمدی دوستدار و مجید قربانی که به جاسوسی و توطئه علیه سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران اشتغال داشتند، دستگیر شده اند.

بنابر کیفرخواستهای منتشر شده، این عملیات جاسوسی علیه سازمان مجاهدین که «دولت ایران آن را به عنوان مخالف اصلی خود می داند و تلاش کرده آن را از بین ببرد» حداقل از اسفند سال ۱۳۹۵ تا کنون ادامه داشته است. این دو مامور، اطلاعات جمع آوری شده را برای حکومت ایران می فرستادند تا بتواند مخالفان را «هدف» قرار دهد و در نهایت «مجموعة اهداف، می تواند (رژیم) را به خنثی کردن مخالفانش از طریق دستگیری، عضو گیری، سوء استفادة سایبری یا عملیات ربودن یا کشتن قادر کند».

در فروردین امسال یکی از این مأمورین برای گزارش کردن «اطلاعاتی که در بارة مجاهدین خلق جمع آوری کرده» به ایران سفر کرده و سپس با دستورالعملهای جدیدی مانند«نفوذ بیشتر برای کسب اطلاعات محرمانه از افراد سازمان (مجاهدین) و تصمیمات سازمان علیه جمهوری اسلامی» به آمریکا باز می گردد.

افشا و خنثی شدن توطئة جاسوسی و تروریستی رژیم آخوندی در آمریکا به دنبال درهم شکستن دو طرح بزرگ تروریستی علیه مجاهدین و مقاومت ایران در آلبانی(فروردین۱۳۹۷) و در فرانسه (تیر ۱۳۹۷) بار دیگر این حقیقت را برجسته می‌کند که فاشیسم دینی حاکم بر ایران در فاز پایانی، برون‌رفتی جز سرکوب قیام مردم ایران و ترور و کشتار مجاهدین نمی‌یابد (نقل از اطلاعیة کمیسیون امنیت و ضد تروریسم۳۰ مرداد ۱۳۹۷).

 

منبع: بیانیه سی و هفتمین سالگرد شورای ملی مقاومت – مرداد ۹۷

 
لطفا به اشتراک بگذارید: