گزارش خبری- وحشت از تحقق «خوابهای شوم»-۱مهر۱۳۹۷

گزارش خبری- وحشت از تحقق «خوابهای شوم»-۱مهر۱۳۹۷


هر چقدر که مقامات و مهره های نظام این روزها تلاش می کنند صورت نظام را به ضرب وعده های دروغین و آمارهای پوشالی سرخ نشان دهند، اما از آنجا که رژیم در فاز سرنگونی است و آمادگی شرایط عینی جامعه هم به قول معروف مثل روز روشنه،

ابراز نگرانی از پیامدهای این شرایط در اظهارات مهره های هر دو باند حاکم دیده می شه. اونها با فرهنگ مشترکی از این شرایط اسم می برند. به نفرت مردم از نظام با واژه‌هایی مانند «بی اعتمادی» یا «بدبینی» یا آن طورکه خامنه ای گفت با عبارت «ویروس یاس و بدبینی» نام می‌برند و نسبت به پیامدهای آن برای نظام هشدار می دهند. گزارشی کوتاهی را در این زمینه ببینیم:

اعتراف به نفرت مردم از تمامی نهادهای حکومتی یکی از بارزترین نمودهای اذعان به شرایط عینی انقلاب است که به کرات از زبان مهره های خامنه ای شنیده می شود:

آخوند سعیدی- نمایش جمعة قم-23شهریور






ا هدف اصلی این است که مردم را دچار اضطراب کنند مردم نسبت به حل مشکلاتشان احساس بن بست کنند مردم را ناامید کنند نسبت به روسای قوا و دستگاهها بدبین کنند

بدبینی به سپاه و فعالیتهای دفاعی سپاه بدبینی به دولت به مجلس به قوه قضائیه به نهادها به بنیادهای انقلابی چیز بسیار خطرناکیه.

آخوند مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع از باند خامنه ای در حالی که نظام آخوندی را «مملکت» می نامید گفت: « بی اعتمادی مردم پدر مملکت را در آورده» است. آخوند ذوالنوری که روز 22 شهریور در کرج سخن می گفت، اعتراف کرد علت فروکش کردن گهگاه جنگ باندی چیزی جز ترس از انفجار اجتماعی که او آن را «جنجال در کشور» می‌نامید، نیست.

اما صادق زیبا کلام مهرة باند روحانی که نمی خواست از قطعیت شرایط انفجاری جامعه صحبت کند در یک گفتگو با رسانه‌های حکومتی با طرح این سوال که :« آیا تغییری روی خواهد داد و شورش و طغیانی در راه است و یا این که جامعه کجدار و مریز به راه خود ادامه خواهد داد؟!» پاسخ داد:« هر چیزی ممکن است. در صورت بدتر شدن شرایط هر سناریویی امکان وقوع دارد». زیبا کلام همچنین به افق تاریک پیش روی نظام با بیان اینکه « مساله تحلیل اجتماعی و سیاسی کشور در آینده کار آسانی نیست» اذعان کرد.

مصطفی تاجزاده از مهره‌های باند اصلاح طلب از «خوابهای آشفته» ای که برای نظام دیده شده ابراز نگرانی کرد و با بیان اینکه:« متأسفانه امید مردم به آینده بشدت کاهش پیدا کرده و این خطرناک است»، به ریزش نیروها در اثر ناکارآمدی نظام اذعان کرد و ناخواسته مهیا بودن شرایط عینی انقلاب را تایید کرد و گفت:« خوابýهای شومی برای ما دیده‌اند، مشکلات هم روی هم انباشته شده و با بیýاعتمادی مردم مصادف شده است. فضای باز مجازی را هم باید به این مسائل اضافه کرد. این وضعیت استثنایی است، ما هیچگاه این مشکلات را با هم یکجا نداشته‌ایم».

حسین کمالی وزیر کار دولت رفسنجانی


فراتر از دیگران بر ضرورت عقب نشینی در برابر امواج قیام مردم تاکید کرد و به حتمیت انقلاب علیه تمامیت نظام گواهی داد و گفت:« برخی از گروه‌ها و افراد هنوز ضرورت تغییر در جامعه را احساس نکرده و همچنان در مقابل تغییرات ایستادگی می‌کنند. به نظر می‌رسد اگر این نوع تفکر در نهایت در فضای اجتماعی به پارادایم مسلط تبدیل شود خطر تغییرات خشونت بار افزایش پیدا می‌کند و جامعه ایران به سمت رویکردهای رادیکال حرکت خواهد کرد».
لطفا به اشتراک بگذارید: