طنر موشکاف - ۱مهر۱۳۹۷

طنر موشکاف - ۱مهر۱۳۹۷


موشکاف: سلام! به نظرتون دم خروسی که از زیر عبای شیخ فری زده بیرونو باور کنیم یا قسمایی که میخوره؟ هاهاهاها. کدوم دم خروسو میگم؟ اونی که از واشنگتن پست سر درآورد. یادداشت شیخ فریو میگم. ملاحظه بفرمایین.

یادداشت آخوند روحانی برای واشنگتن پست – ۳۱ شهریور


پیشنهاد آقای ترامپ برای مذاکره مستقیم و بدون پیش شرط با ایران صادقانه نیست. ما پیشنهاد ایشان را باور کنیم یا سخنان وزیر خارجه وی را که شرط گفتگو با ایران را تحقق نکاتی می داند که توهین آشکار به ملت ایران تلقی می شود؟ علاوه بر این، ما چگونه می توانیم به آمریکا اعتماد کنیم در حالی که از تعهدات بین المللی اش و مصوبه شورای امنیت که خود بانی آن بوده کنار می کشد و دیگر کشورها را برای اجرای آن مصوبه تهدید به تنبیه می کند؟

من اطمینان دارم که این بار نیز آمریکا مجبور می شود تغییر رویه دهد... ممکن است در کوتاه مدت در روابط اقتصادی با شرکایمان مشکلی به وجود آید اما دو طرف در جهت رفع آن تلاش می کنند و این امر نمی تواند استمرار یابد.

موشکاف: هاهاهاها. میگه اینکه شرکتای اروپایی مثل برگ خزون دارن می ریزن و جال و پلاسشونو تو معامله با نظام ولایت جمع میکنن نمیتونه مستمر باشه. هاهاهاها. یه قرون بده آش! به همین خیال باش! هاهاهاها. هنوز ۱۳ آبان نرسیده اینطوریه، وای به حال بعد از 13آبان و شروع تحریمهای اصلی. هاهاهاها. این دم تکون دادن شیخ فری واسه آمریکا بود. حالا سخنرانیش واسه بسیجی پاسدارا رو ببینین. هاهاها.

آخوند روحانی – ۳۱ شهریور


« آنها می‌گویند که ما از سلاح‌های دفاعی دست برداریم. آنها میگویند برای اینکه به برجام برگردیم موشکهای خود را کنار بگذاریم. آنها می گویند برای اینکه به برجام برگردیم در امور منطقه مداخله ای نداشته باشند.‌ ایران نه تنها سلاح‌های دفاعی خود را کنار خواهد گذاشت . نه توانمندی دفاعی خود را کم خواهد کرد. روز به روز بر قدرت دفاعی خودمان خواهیم افزود.اینکه آنها از موشک‌های ما عصبانی هستند به معنای آن است که امروز تأثیرگذارترین سلاح ما موشک است پس با این حرف شما ما قدر موشک‌های خود را بیشتر می‌دانیم.

ترامپ هم ظاهرش خارج شدن از توافق برجامه. اما باطنش هدف اصلیش ضربه به اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

موشکاف: هاهاهاها. عجب ترس و لرزی. هاهاهاها. بپا سکته نزنی! هاهاهاها. ملاحظه فرمودین که شیخ فری واسه بسیجیای گیج و ویج و پاسدارای ریزشی چطوری حرف میزنه و واسه آمریکایی ها چطوری یادداشت می نویسه؟ هاهاهاها. حالا منتظر باشین و ببینین تو جلسة شورای امنیت چه خبرا خواهد شد. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: