استقبال مردم از مجاهدین و نصب دوربین مخفی در مزار بنیانگذاران

 

استقبال مردم از مجاهدین خلق ایران و نصب دوربین مخفی در مزار بنیانگذاران


استقبال جوانان و مردم از مجاهدین خلق ایران و مجاهدات آنها، و ادای احترام به مزار بنیانگذاران کبیر و شهدای والاقدر این سازمان، رژیم ضد بشری آخوندی برای شناسایی و کنترل، در نقاط مختلف قطعه 33 بهشت زهرا که مزار این شهیدان در آن قرار دارد، دوربین های مخفی نصب کرده است.

یکی از این دوربین ها مقابل قطعه 33 مشرف به مزار بنیانگذاران و نبش قطعه 31، لابلای شاخه‌های درختان نصب گردیده است. (عکس گذاشته شود)

بین قطعه 33 و31 و دقیقا مقابل مزار مجاهد کبیر محمد حنیف نژاد در آن سمت خیابان دو دوربین دیگر یکی با قدرت چرخش 360درجه ویکی هم دوربین کنترل ترافیک که قدرت زوم بالایی دارد کارگذاشته شده اند.(عکس گذاشته شود)

بیشتر بخوانید


وحشت رژیم از تأثیرات گسترده مجاهدین در شبکه‌های اجتماعی


نفوذ گسترده مجاهدین در شبکه‌های اجتماعی و نگرانی رژیم ایران توسط یک پژوهشگر فضای مجازی رژیم به نام علیرضا آل‌داود بدین شرح بیان شده:‌ استفاده (مجاهدین) از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و پیام‌رسانها مانند تلگرام و فیلترشکنهای آن یعنی هاتگرام و تلگرام طلایی برای ناامن‌سازی فضای جامعه، شایعه سازی و ایجاد ناامنی روانی است که در عمل ببخاطر وجود فضای رمزشده، مقابله و کشف آنان بسیار مشکل، پیچیده و زمان‌بر است.

محسنی اژه‌ای:‌ هدف اصلی دشمنان برپا کردن شورشهای مردمی است


آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه رژیم با نگرانی و وحشت از شبکه‌های اجتماعی و تأثیرات آن چنین گفت:‌ دشمنان نظام حالیه با درست کردن صدها شبکه ماهواره‌یی علیه نظام جمهوری اسلامی در پی ایجاد سلب اعتماد مردم از نظام و ناکارآمد جلوه دادن عملکرد مسئولان هستند... هدف آخرآنها برپا کردن شورشهای مردمی و سپس کمک نظامی به شورشگران و انجام فعالیتهای نظامی علیه کشور است.

پاسدار جلالی ـ ناکارآمدی در هدایت شبکه‌های اجتماعی ممکن است موجب آشوب گردد


پاسدار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل رژیم ایران با ترس گفت: هنوز نتوانسته‌ایم «بیگ دیتا» هایتلگرام را در داخل کشور از بین ببریم. دشمنان قادرند از اطلاعات موجود این داده‌ها بهره بگیرند.

این اطلاعات توانی به دشمن می‌دهد تا مسائل جامعه ما را بهتر از ما رصد کنند. جلالی شرایط فعلی رژیم را کشوری در آستانه ورود به جنگ اعلام کرد و گفت: اصل کار و فعالیت پدافند غیرعامل... یعنی زمانی که به جنگ وارد نشده... کار پدافند، آماده‌سازی کشور برای شرایط تهدید و جنگ است...

اعتراف به نقش مجاهدین و تاثیر‌گذار ی آنها در اعتراضات اخیر


پاسدار غلامرضا جلالی به تاثیر‌گذاری مجاهدین خلق ایران در قیام های اخیر با بکار بردن واژه « ایجاد التهاب از طریق فضای مجازی» اشاره کرد و چنین گفت:

آمریکاییها مجاهدین خلق ایران را پایه فعالیتهای خود قرارداده و همه مخالفان و ضد انقلاب را مجبور به همکاری با خود کرده‌اند.

بدنه مجاهدین از عراق بیرون رفته و به عربستان سعودی رفته‌اند و نیروها و تجهیزات‌شان در آلبانی قرار دارد و ارتباط نزدیکی با آمریکاییها دارند.

در شبکه مجازی ما با مفهوم "ضد انقلاب فارسی زبان" مواجهیم.

که محتوای فارسی تولید می‌کنند در حالی که در داخل کشور حضور ندارند اما موجب التهاب در جامعه می‌گردند.

اعتراف به نارضایتی‌های عمومی و قیامها در سال ۹۷


پاسدار غلامرضا جلالی با یادآوری بحرانهای اقتصادی رژیم که به اعتراضات اجتماعی در سال جاری منجر شده است گفت: طبق برآوردهایی که سال قبل داشتیم، احتمال می‌دادیم در سال جاری یعنی سال ۹۷ با یک سری مشکلات از قبیل ارز و اقتصاد مواجه شویم که این مشخص می‌کند اقدامات دشمنان برای ما قابل پیش‌بینی بوده است، لذا باید سناریو های گوناگونی که دشمن می‌تواند علیه کشور ما به‌ کار گیرد را بررسی کنیم و راه‌کار مقابله با آنرا انتخاب کنیم.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: