اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در ۱۵۶ شهر در ۳۱ استان کشور

اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در ۱۵۶ شهر در ۳۱ استان کشور


اعتصاب سراسری رانندگان زحمتکش کامیون و خوردروهای سنگین در دومین روز به ۱۵۶ شهر در ۳۱ استان کشور گسترش یافت

رانندگان در ساری در استان مازندران، تویسرکان؛ سامان و بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، مبارکه؛ خورزوق؛ باغشاد لنجان و بهاران در استان اصفهان، مرند و گوگان در استان آذربایجان شرقی، خوی در استان آذربایجان غربی، نسیم شهر و شهریار در استان تهران، ابهر در استان زنجان، مرودشت در استان فارس؛ گناوه در استان بوشهر، محلات در استان مرکزی به سایر رانندگان اعتصابی پیوستند.

در کازرون رانندگان کامیون با به صدا درآوردن بوقهای ممتد خودروهای خود، با اعتصاب سراسری رانندگان کامیون اعلام همبستگی کردند.

 

این اعتصاب در حالی شکل گرفت که کارگزاران رژیم در مناطق مختلف، با دادن وعده های فریبکارانه در صدد شکستن این اعتصاب هستند.

همزمان با اعتصاب کامیونداران سراسر کشور، رانندگان ماشین های حمل بار در مهاباد در اعتراض به گرانی و پایین بودن کرایه ها دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

در عسلویه و کرمان و اهواز به دلیل اعتصاب پمپ بنزین ها بنزین نداشتند و صف طولانی تشکیل شده بود. بعضی از مردم برای تامین بنزین به شهرهای مجاور هجوم بردند.

خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به رانندگان شریف اعتصابی در سراسر ایران گفت رژیم آخوندی نه میخواهد و نه می تواند به درخواستهای برحق آنان پاسخ دهد. تحقق این خواستها تنها با آزادی و حاکمیت مردم امکان پذیر است. وی عموم مردم به ویژه جوانان را به حمایت از اعتصاب کنندگان فرا خواند.

 

جوین – خراسان رضوی – اعتصاب کامیونداران جوین استان خراسان رضوی

رشت – به نشانه همبستگی با رانندگان کامیون سراسر کشور کامیونهای خودشان را در اول ورودی رشت پارک کرده اند.

اصفهان:‌اعتصاب کامیونداران سراسر کشور بخصوص تانکردارها یکی از پارکینگ های کوچک اصفهان است این. سراسر تا سر کامیونها را خوابوندند درود بر شرف همه شما زنده باد ایران ما

سنندج:‌با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه رانندگان محترم اینهم باربری سنندج چهار روز است بار نزده ایم در سنندج مانده ایم از رانندگان خواهشمندیم بار نزنند اعتصاب شروع شده است.

دزفول :‌اینهم باربری دزفول که مملو از کامیون بود الان هیچ ماشینی در آن وجود ندارد.

اصفهان:‌پارکینگ تاکسی رانی اصفهان – ببینید چقدر ماشین اینجا خوابیده . تو پارکینگ ها پر از ماشینه خوابونده اند دوستان. اونطرف پارکینگ هم هست اگر دوست داشته باشید برایتان فیلم بگیرم

خورزوق اصفهان:‌ پارکینگ خورزوق هم اکنون. اتوبان را هم نگاه کنید فقط سواری تردد دارد کامیون به هیچ عنوان نمی رود و بیاید.

بهاران سهلوان – اصفهان- مشاهده می کنید همه ماشینها کمرشکن ها خوابیده ا ند . ماشاءالله به غیرت اصفهانی ها .

تهران :‌سلام هموطن من راننده کامیون، آره اعتصاب می کنم بخاط فقر، اعتصاب می کنم به خاطر نداری به خاط لاستیک بخاط قطعات، به خاطر بیمه، به خاط مالیات بخاط عوارض، و هزارتا درد و کوفت دیگه آره اعتصاب می کنم بخاط همکارانم

شیراز:‌ در یک خانه در حال دیدن اخبار سیمای آزادی خبر اعتصاب کامیونداران در ۳۱ شهریور

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: