طنز موشکاف - ۲ مهر ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۲ مهر ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! چن روزه که شمارش معکوس ضرب الاجل اف ای تی اف FATF شروع شده. هاهاهها. تیک تیک ساعت داره قلب عظما رو فشار میده. هاهاهاها. عظما فک کرد زرنگی کرده و توپو انداخته تو زمین مجلس نظام، اونا هم که ویلون و سرگردون که بالاخره این اف ای تی اف دردی از دردای نظام دوا میکنه یا نه. هاهاهاها.

آخوند دژکام، نمایش جمعه شیراز - 31 اردیبهشت


رهبر معظم فرمودند نکات خوبی که در این، چون اینها را بیگانگان خواسته اند، هرچهار لایحه را این مجموعه بین المللی گفته اینها را مصوب کنید تا ما براتون چارتا کار انجام بدیم، و همیشه هم دیدید وقتی ما مصوب می کنیم امضا می کنیم وپاش می ایستیم اونا پاش واینمیسن نامردند. فریب نخورید ما نمی گوییم از مزایایی یه کاری که می تونند بهره مند بشن ملت محروم بشن.

موشکاف: هاهاهاها. فریب نخورین، به جاش گول بخورین. هاهاهاها. همچین میگه عظما فلان چیزو گفته که انگار کسی تو نظام ولایت واسه عظما تره خورد می کنه. هاهاها. یارو پشمی به عبا و عمامه اش نیست. یه مزخرفی اون میگه، صد تای دیگه تو نظام پیدا می شن که مزخرفات دیگه بارش می کنن. هاهاهاها.

خبرگزاری حکومتی مهر


تصویب CFT ( یا لایحة مقابله تا تأمین مالی تروریسم) لکه ننگی است که بر دامن مجلس می‌ماند/ FATF در ظاهر بشردوستانه و در باطن خطرناک و مغرضانه است

خبرگزاری حکومتی مهر


«آدرس غلط ندهیم» نوشت« موافقان FATF در حالی بر طبل تصویب لوایح مرتبط با آن می‌کوبند که درباره این موضوع که تصویب این لوایح چگونه در دوران بازگشت تحریم‌ها، قرار است روابط بانکی کشور را بهبود بخشد،هیچ توضیحی نمی‌دهند».

موشکاف: هاهاهاها. خلاصه اش اینو میگه که این کلیدی که باند شیخ فری تجویز می کنن هیچ کدوم از قفلای نظامو وا نمیکنه که هیچ، خودش یه قفل درست و حسابی واسه نظامه. هاهاهاها.

خبرگزاری حکومتی ایسنا – ۲۷ شهریور


محمد جواد ظریف روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره تصویب سه لایحه باقی مانده از FATF گفت: سه لایحه‌ای که باقی مانده برای منافع کشور و شفاف سازی و مقابله با ایران هراسی‌های دروغین در دنیا انجام شده. مفید می‌دانیم این لوایح در تمامی سطوح از جمله دبیرخانه شورای امنیت ملی به طور ریز بررسی شود. منافع آن برای ایران قابل توجه است و یکی از مهمترین بهانه‌های دشمنان ایران را برای مقابله با ما در عملیات بانکی و همکاری ها خواهد گرفت.

وی گفت: اینکه فکر کنیم با تصویب این لوایح همه مشکلات ما حل می شود تصور اشتباهی است. بدخواهی‌هایی که علیه ایران از سوی سلطه طلب‌ها است، ادامه خواهد داشت اما یکی از بهانه‌های مهم از آنها گرفته می شود ضمن اینکه منافع کشور حفظ می شود و از دید دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که مسئول این کار است منافع کشور تقویت می‌شود.

موشکاف: هاهاهاها. بعله. نظام ولایت مثل حمار تو گل گیر کرده که بالاخره چه خاکی به سرش بکنه. اگه بره پای اف ای تی اف، پس تروریستا و شبکة پولشوییش رو چیکار کنه، اگه نره، بدبختیای اقتصادیش رو چیکار کنه. هاهاهاها. خلاصه اینکه تو این چن روزه مهلت، عظما اوضاع درامی داره. هاهاهاها. تا ببینیم بالاخره چه تصمیمی میگیره. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: