طنز موشکاف - ۳ مهر ۱۳۹۷

 طنز موشکاف - ۳ مهر ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! میدونین که این روزا حال و روز زار و نزار نظام ولایت تیتر مقاله های روزنامه ها و سایتاس، چن روز پیشا داشتم یکی از همین مقاله ها رو میخوندم تو تایمز مالی. نوشته بود نظام اگه میخواد به حیاتش ادامه بده، سر یه دوراهیه، یا اصلاحات ریشه ای تو خود نظام، یا امتیازات کلان به آمریکا. هاهاهاها. به نظرتون نظام ولایت اهلش هست؟ هاهاهاها. حالا بشنوین از مهره های خود نظام.

آخوند محمد خاتمی – ۳۱ شهریور

آخوند محمد خاتمی: نظام باید خود را اصلاح کند؛ وگرنه با مشکلات جدی و بزرگی مواجه خواهد شد. اصلاحات باید در ساختار خود بازنگری کند.... آنچه مرا نگران می‌کند، این است که لحظه به لحظه امید در نخبگان و جامعه کمتر شود....الان در این موقعیت حساس، فراتر از مسأله اصلاح طلبی و اصولگرایی، مسأله نجات ایران و وحدت و انسجام ملی مطرح است.

موشکاف:  هاهاهاها. ببینین کار به کجا رسیده که حتی اونی که دم از ولایت متصل به وحی می زد، حالا ادعای اصلاحات تو ساختار میکنه. بعدم اسم نجات نظامو می ذاره نجات ایران. هاهاهاها. بعله فراتر از مسألة اصلاح طلبی و اصولگرایی اینه که دیگه تموم ماجرا. یه حرفش درس بود اونم وحشت از این که لحظه به لحظه خشم انفجاری داره بیشتر می شه و دیگه امیدی براشون نمونده هاهاهاها.

خبرگزاری حکومتی ایرنا – ۱ مهر

«حاکمیتِ جو ناامیدی و ترس از آینده‌ای نامعلوم، این روزها جامعه ایرانی را به‌شدت با چالش مواجهه کرده است. بدون شک جامعه با یاس و ترس قدرت تصمیم‌گیری درست نخواهد داشت و این مسیر... عبور از بحران‎‌ها را با چالش‌های دشواری روبه‌رو می‌کند»....« در درجه اول خود حاکمان مقصرند، برای اینکه به جو ناامیدی دامن زده‌اند»....« امروز دیگر مردم دارند به این نتیجه می‌رسد که به‌طور کلی امیدی به بهبود شرایط نداشته باشند و این خیلی خطرناک است».

موشکاف: هاهاهاها. جامعه رو وردارین به جاش بذارین نظام. همة حرفاش درست می شه. بعله چالش و شک و یأس و ترس و بحران از سر و روی نظام می باره. بعله اوضاع برا نظام خیلی خطرناکه. حالا با این اعترافا، می رسم به اون مقاله ای که اول صحبت بهتون گفتم. به نظرتون واسه نجات نظام ولایت راهی مونده؟ هاهاهاها.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: