طنز موشکاف- ۴ مهر ۱۳۹۷

طنز موشکاف- ۴ مهر ۱۳۹۷


 موشکاف: سلام! خبر دارم واستون داغ داغ! هاهاهاها. خبرای سازمان ملل رو میگم. شنیدین؟ شیخ فری سخنرانی داشته، قبلش هم ترامپ سخنرانی داشته، بعدشم سخنرانیهایی بود. چنان حالی از شیخ فری گرفته شد که نگو. هاهاهاها. خلاصه اش از دید نظام ولایت اینطوری توصیف شده.

خبرگزاری حکومتی پانا – 4 مهر


جان بولتون خواستار تغییر رفتار در ایران شد و تهدید کرد که در صورتی که این تغییر انجام نشود ایران دچار وضع بسیار بدی خواهد شد.

جان بولتون گفت: «من تصور می‌کنم که آنها امروز من را جدی می‌گیرند: اگر شما ما را دور بزنید، متحدان و شرکایمان را‌،‌ اگر شما ‌صدمه‌ای به شهروندان ما بزنید،‌ به دروغ گفتن ادامه بدهید، تقلب کنید و فریب بدهید، بله حقیقتا وضع بسیار بدی در انتظارتان خواهد بود

او این سخنان را در نشستی با موضوع برنامه هسته‌ای ایران که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار شد عنوان کرد.

ساعاتی پیش از این سخنان بولتون، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنانی تند علیه نظام در سازمان ملل متحد از کشورهای جهان درخواست کرد که برای منزوی کردن نظام متحد شوند. با این وجود حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان، ساعتی بعد با سخنرانی در سازمان ملل متحد جهان را به دوستی دعوت کرد و گفت که برای مذاکره نیاز به عکس‌های دو نفره نیست و او گفت‌وگو را از همان مقر سازمان ملل متحد استفاده می‌کند.

موشکاف: هاهاهاها. نه تو رو خدا! الان همه کشته مردة اینن که با شیخ فری عکس ۳ در ۴ دو نفره بگیرن. هاهاهاها. این حرفتو باور کنیم یا چشمکها و التماساتو. هاهاهاهاها این صحنة شیخ فریو رو داشته باشین.

‌آخوند روحانی در جلست سازمان ملل – ۳ مهر 


ما هم معتقدیم که در نهایت، شاید راه بهتری جز گفت ‌وگو وجود نداشته باشد اما گفت ‌وگو، دوسویه است و براساس برابری، عدالت و منزلت انسان‌ها و بر مبنای قواعد و حقوق بین‌الملل. قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، «ورق پاره» نیست. ما از شما دعوت می‌کنیم که به قطعنامه بازگردید؛ ما از شما دعوت می‌کنیم که به میز مذاکره‌ای که خود آن را برهم زدید، بازگردید. اگر از برجام می‌ترسید و آن را کارنامه رقیبان سیاسی خود در آمریکا می‌دانید، ما از شما دعوت می‌کنیم به مصوبه شورای امنیت بازگردید. ما از شما دعوت می‌کنیم که در نهادهای بین‌المللی بمانید

موشکاف: هاهاهاها. عظما! حواست هست یارو چی میگه؟! مگه گوششو نکشیده بودی، مگه صریحا نگفتی گفتگو نداریم. پس چرا 12بار کلمة گفتگو رو تکرار کرد و چند بار کلمة مذاکره رو. نکنه خودت چراغ سبز دادی؟ هاهاهاها. هی میگه مذاکره، مذاکره! عظما! شیخ فری! درب مذاکره بازه! ترا بخدا به من عاجز کمک کنین هاهاهاها. اهلش هستی یا نه؟ هاهاهاها.

موشکاف: این عظمای فلک زده، یه تنزل بی پایانی ترسیم کرده بود، میگفت میگن زهرو بخورین، اول اتمی، بعد موشکی، بعد سپاه قدس و خلاصه تهش میرسن به ولی فقیه. هاهاهاها. برا همینه که مثل چارپا توگل مونده. میدونه اگه پاشو بذاره تو این مسیر باید تا تهش بره. اگه نذاره هم که باید به فکر پایان باشه هاهاهاها. حالا به نظرتون این دم تکون دادن واسه مذاکره و امضای پالرمو و اف ای تی اف کجای تنزل بی پایانه. هاهاهاها. یه ریزه جلوتر بریم مشخص میشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: