طنز موشکاف - ۷ مهر ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۷ مهر ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! اگه از شیخ فری و یارو جهانگیری بپرسی چه خبر؟ اوضاع و احوال چطوره؟ میگن رو به راهه. خبری نیست. بعد بپرسی پس این سر و صدا ها و بحرانا چیه؟ میگن اینا جنگ روانیه، تبلیغاته.مثل داستان ازهاری که می گفت تظاهرات مردم نواره، اینا هم میگن جنگ روانیه.صدای خودشون هم دراومده. ملاحظه بفرمایین.

روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۵ مهر


 مهدی پورقاضی اظهار کرد: در شرایط فعلی باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهند تا موجبات بی‌اعتمادی مردم را فراهم نکنند‌. این در حالی است که در حال حاضر با وجود اینکه تورم حدود 50 درصدی در زندگی مردم احساس می‌شود اما همچنان بانک مرکزی میزان تورم را حدود 10 درصد اعلام می‌کند‌. به گفته این فعال بخش خصوصی، ارائه آمارهای دستچین شده توسط دستگاه‌ها نشان می‌دهد که آمارهای اعلام شده از سوی دولت دستکاری شده است‌.

موشکاف: شفافیت؟! خواب دیدی خیر باشه.به یارو پاسداره گفتن شفاف نیستین. گفت از این شفاف تر؟! ما که خودمون میگیم تو سوریه و لبنان و یمن و خلاصه همه جا هستیم. دیگه چیو شفاف کنیم.خب البته راس میگن. این میزان شفافیت خرج هم داره دیگه.

موسوی لارگانی – عضو مجلس ارتجاع – ۴ مهر


در حال حاضر آمار بیکاری 12 درصد عنوان می‌شود اما واقعیت این نیست. می‌گویند کسی که هفته‌ای یک ساعت مشغول به کار است شاغل محسوب می‌شود اما آیا یک کارگر ساختمانی روزمزد می‌تواند با یک ساعت کار در هفته معیشتش را بگذراند. بنابراین به نظر می‌رسد آمارها بر اساس شاخص‌هایی است که برای عامه مردم قابل قبول نیست.

موشکاف:آخه بحران بیکاری هم شد بحران؟ کار میخوایم چیکار؟ پول نفت سر سفره هاست. کار میخوایم چیکار؟ آبو که مجانی کردن، برقو که مجانی کردن، گاز هم همچنین، یه شارژ موبایل مونده که بی خیال، خودمون پولشو میدیم.حالا اونایی که کار دارن و بیکار نیستن وضعشون چطوره؟ ملاحظه کنین که اونام اگه اعتراض و اعتصاب کنن و بقیه رو به اعتصاب دعوت کنن، نظام ولایت بهشون چی میگه.

آخوند منتظری دادستان کلی رژیم – ۵ مهر


ورود دستگاه قضا به پروندة مزاحمان فعالیت کامیونداران.

طبق اطلاعاتی که ما داریم در برخی از راه ها برخی از شهرستانها عناصری هستند که تحریک می کنند بعضی از کامیوندارها رو و یا احیانا سر راه اونها رو می گیرند اینها مشمول مقررات و حکم قطاع الطریق خواهند بود. و مجازات قطاع الطریق طبق قانون بسیار شدید هست گاهی منجر به مجازات اعدام هم خواهد شد.

موشکاف:بعله. کل کارگزاران نظام ولایته راه رو بر مردم ایران بسته و لحظه به لحظه ثروتهاشونو می دزده و از طریق نرخ ارز دست تو جیب کل ملت می کنن ومرتب ثمرة رنج و کارشونو می دزده، حالا به کامیونداریای زحمت کش که حقشون رو فریاد می کنن میگه قطاع الطریق. می دونین چرا؟ چون طریق دزدی و چپاول آخوندا رو دارن قطع می کنن. هاهاهاها. دمشون گرم. ایشالا موفق باشن. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: