رژیم ایران شبکه یی از تروریستهای جانی در سراسر جهان دارد-۲۰دقیقه-۹مهر۱۳۹۷

رژیم ایران شبکه یی از تروریستهای جانی در سراسر جهان دارد-۲۰دقیقه-۹مهر۱۳۹۷


در جلسه زیر کمیته تروریسم و منع تکثیر هسته یی تهدیدهای و دخالتهای رژیم ایران در عراق مورد بررسی قرار گرفت. قاضی تدپو نماینده کنگره آمریکا در این جلسه گفت: رژیم ایران شبکه یی از تروریستهای جانی در سراسر جهان دارد. وقتی ما دست به هیچ اقدامی نمیزنیم ،رژیم ایران به همه کار دست میزند.

قاضی تدپو نماینده کنگره آمریکا می گوید برای سالهاست که رژیم ایران نفوذ خود را گسترش داده و از گروههای آدمکشِ تحت الحمایه خودش در سراسر خاورمیانه عضوگیری میکند .

قاضی تدپو که در جلسه استماع زیرکمیته تروریسم مجلس نمایندگان آمریکا سخن می گفت اضافه کرد رژیم با خلاص شدن از تحریمها ، بدلیل توافق هسته ای با ولخرجی کامل ، یک شبکه از تروریستهای جانی و همچنین هرج ومرج در یمن ، سوریه ،لبنان وعراق را تامین مالی میکند.

رژیم ایران هزاران نفر از شبه نظامیان و نیروهای تحت الحمایه خودش را برای بدست آوردن قدرت در بغداد بسیج کرده است .

قاضی تدپو در باره انتخابات اخیر عراق می گوید در ماه می ، عراق اولین انتخابات خودش را از زمان شکست داعش برگزار کرد، اما بسیاری از عراقیان زحمت رای دادن را به خودشان ندادند ،زیرا دیده اند که سیستم حاکم بر کشورشان فاسد است، همانند مردم ایران که میبینند دستان رژیم سرکوبگر رژیم ایران ، در حال خراب کردن موسسات در عراق هستند.

مردم عراق هم اکنون در خیابانها به دنبال تغییر هستند و آنها دوست ندارند که جهت گیری و سیاست کشورشان تحت نفوذ شدید رژیم ایران باشد و ما هم نباید اینرا بخواهیم .

کسانی که دستور قتل آمریکاییان را در چند دهه گذشته میدهند در حال بدست آوردن یک جا پا در دولت جدید عراق هستند . آنها سالهاست که شخصیتهای کشور را به قتل رسانده اند و هزاران نفررا مجبور به ترک خانه هایشان کرده اند ولی در این میان، دولت ما به دنبال استمالت از گروههای تحت الحمایه ایران در عراق بوده است.

قاضی تدپو نماینده کنگره آمریکا گفت:‌ من به نمایندگان مجلس، لایحهٍ 4238 برای تحریم گروههای تروریستی تحت الحمایه ایران را مطرح کردم که بیش از یک سال پیش اعلام شد.

این لایحه بطور مشخص دو گروه شبه نظامی عراق را هدف قرار میداد که شامل ِ عصائب و کتائب حزب الله میشد و این تروریستها مستقیماً به تهران پاسخگو هستند و دستان آنها به خون آمریکاییان ، عراقیها ، سوریها و کردها آلوده است .

تدپو در پایان می گوید که وقتی ما دست به هیچ اقدامی نمیزنیم ، رژیم ایران به همه کار دست میزند و اگر عراق قرار است به یک کشور مستقل تبدیل شود ما باید در مقابل این گروههای نیابتی ایران در (عراق ) بایستیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: