ضرورت توقف فعالیت های تروریستی رژیم ایران در اروپا -۲۰دقیقه-۹مهر۱۳۹۷

ضرورت توقف فعالیت های تروریستی رژیم ایران در اروپا -۲۰دقیقه-۹مهر۱۳۹۷ 


العربیه در مقاله ای به قلم حسین عابدینی معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان در رابطه با اقدامات تروریستی رژیم ایران نوشت، رژیم ایران برای مقابله با قیام های اخیر در سراسر کشور، به طور مستمر توطئه چینی می کند و به فعالیت های تروریستی خود در اروپا علیه مخالفان ادامه داده است.

مقامات رژیم ایران اعتراضات روزافزون مردم را به عنوان یک تهدید واقعی علیه حاکمیت خود در کشور میبینند.

صدها هزار نفر از ایرانیان در مخالفت با واکنش های شدید دولتی به طور مستمر در بیش از 140 شهر تضاهرات میکنند و خواهان سرنگونی رژیم ایران هستند.

این اعتراضات در پاسخ به تقریبا 40 سال سرکوب، نقض حقوق بشر و فساد است که میلیونها ایرانی را در یک ناامیدی اقتصادی رها کرده است.

مقامات عالی رتبه رژیم ایران ، آلترناتیو مردمی ، ائتلاف دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران که سازمان مجاهدین خلق ایران عضوی از آن است را، به عنوان سازماندهنده کلیدی این تظاهرات که از طرف خواسته مردم ایران عمل میکند ، به رسمیت شناخته است.

به همین ترتیب، تمرکز اصلی ایران برای نابود کردن شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران است که در اروپا مستقر هستند.

حسین عابدینی در ادامه این مقاله می نویس:

 رژیم ایران همانطور که در آخرین تلاش تروریستی اش در پاریس در 30 ژوئیه 2018 در گردهمایی ایران آزاد که توسط شورای ملی مقاومت انجام شد نشان داد ، هیچ گونه تبعیضی در رابطه با اینکه چه کسی را و چگونه مورد هدف قرار بدهد ندارد ، اهداف میتواند شامل شخصیت های آمریکایی و اروپایی پشتیبانان این شورای ملی مقاومت ایران هم باشد.

هدف آنها میتواند شامل تمامی حضار مانند نمایندگان پارلمان اروپا ، شخصیت های اروپایی و ده ها هزار تن از شهروندان اروپا که ایرانی تبار هستند هم باشد.
لطفا به اشتراک بگذارید: