گزارش خبری- بسیج همگانی علیه رژیم همزمان با اجلاس مجمع عمومی-۹مهر۱۳۹۷

گزارش خبری- بسیج همگانی علیه رژیم همزمان با اجلاس مجمع عمومی-۹مهر۱۳۹۷


مایک پمپئو وزیر خارجة در ”جلسه ایران 2018“ بنیاد متحد علیه ایران اتمی، رژیم آخوندی را بدترین نقض کنندة حقوق بشر و یک رژیم تروریست و خلافکار توصیف کرد.

پمپئو: پرونده رژیم ایران طی 40 سال گذشته فاش کرده است که ایران در میان بدترین نقض کنندگان منشور ملل متحد و قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد می باشد. شاید در واقع بدترین نقض کننده است. ایران به واقع یک رژیم خلافکار است.

آیا ایران در کنار کشورهای دیگر در صلح زندگی کرده است؟

آیا یک همسایه خوب بوده است؟


آیا به حفظ صلح و امنیت بین المللی با پایبندی کامل به تصمیمات شورای امنیت کمک کرده است؟

بگذارید چرخی دور دنیا بزنیم. و شما خواهید دید که جواب یک نه قاطع است.


بگذارید با اروپا شروع کنیم: تنها چند ماه پیش مقامات در اروپا چند مأمور ایران از جمله یک مقام ایران مستقر در اتریش را بعنوان بخشی از یک توطئه برای بمبگذاری در یک گردهمایی سیاسی در فرانسه دستگیر کردند. آنها این مرد را به چنگ آوردند. این درست زمانی اتفاق افتاد که رژیم فشار کامل به کشورهای اروپایی می آورد تا در توافقنامه هسته ای بمانند.

یکی دیگر از سخنرانان”جلسه ایران 2018“ بنیاد متحد علیه ایران اتمی، عادل جبیر وزیر خارجة عربستان سعودی بود.

او در سخنان خود جرائم رژیم تروریستی حاکم بر ایران و خطرات آن برای منطقه و جهان را مورد بحث قرار داد و گفت:

به رغم خطراتی که رژیم ایران برای جهان دارد، اما باید دانست که رژیم ایران یک رژیم قوی نیست، اقتصادش از هم پاشیده است، از هیچ نظام قانونی شفافی برخوردار نیست، یک سوم اقتصاد ایران دست تروریستهای نیروی قدس است،

ارتش سنتی ایران بسیار ضعیف است، نیروی هوای آن متشکل از هواپیماهایی است که عمدتاً مربوط به دهه 70 میلادی هستند. فناوری رژیم بسیار عقب‌افتاده است. اما این رژیم به قوانین بین المللی مقید نیست؛ از همین رو از موشک استفاده می‌کند و به تروریست ها موشک می‌دهدا، آنها را تامین می‌کد ، سفارت خانه ها را منفجر می کند ،مردم را ترور می کنند، به همین خاطر است که آنها بسیار خطرناکند.

همزمان با حضور روحانی در مجمع عمومی ملل متحد سناتور رابرت توریسلی روز گذشته طی سخنانی در تظاهرات ایرانیان مقابل مقر ملل ‌متحد در نیویورک، روحانی را یک جنایتکار، یک مستبد و یک قاتل توصیف کرد که به اینجا به ملل ‌متحد تعلق ندارد. وی گفت:

روحانی ۳۴۰۰نفر از مردم ایران را در دوران خودش اعدام کرده است. روحانی چنین فردی است ... بدون این که مرتکب جنایتی بشن».

2143 روحانی در ماه ژوئن دیپلمات خودش را به پاریس فرستاد تا بمبی را کار بگذارد و همه ما را بکشد. ما که فقط برای یک ایران آزاد بپاخاسته بودیم. این کسی است که در سازمان ملل ‌متحد سخنرانی می‌کند. ما از آلمان می‌خواهیم دیپلمات رژیم ایران را به آمریکا استرداد کند تا به‌خاطر جنایاتش در مقابل عدالت قرار بگیرد. ».

سناتور توریسلی سخنرانی خود را چنین به پایان برد: ایران آزاد خواهد شد فقط بحث بر سر زمانبندی آن است.ما امروز اینجا هستیم تا خواهان این شویم؛ ایران آزاد همین الان!
لطفا به اشتراک بگذارید: