طنز موشکاف - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۱۱ مهر ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! بازم چکش قاصی بر سر و عمامة عظما فرود اومد و نظام ولایتو گیج و درب و داغون کرد. هاهاهاها. این دفعه تو آلمان، دادگاه بالمبرگ. هاهاهاها. گفتن یارو اسدی، دیپلومات تروریست نظامو باید به جرم توطئه واسه بمب گذاری تو گردهمایی ویلپنت به بلژیک مسترد کنن. تازه! باید بی خیال مصونیت قضایی بشه. هاهاهاها.

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجة نظام – ۹ مهر


خبرنگار خبرگزاری فارس: آقای قاسمی در پی بازداشت دیپلمات ایرانی در آلمان الان یک خبری آمد که یک دادگاهی در آلمان با درخواست استردادش به بلژیک موافقت کرده میخواهم ببینم چه پیگیری هایی انجام شد در این خصوص اگر لطف کنید توضیح بدهید و آیا این استرداد انجام میشه ایران مقاومت میکنم بالاخره یک توضیح بفرمائید

قاسمی : به هر حال این موضوع از ابتدا با توجه به اتهاماتی که وارد شد بود نسبت به این دیپلمات ایرانی مستقر در وین توسط وزارت خارجه سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین در برلین و در بروکسل دنبال شده دنبال میشه با جدیت تمام و امیدوار هستیم که نهایتا دولت آلمان به واقعیت ها و آنچه که اتفاق افتاده وقوف کامل پیدا بکنه و نهایتا دیپلمات مزبور تبرئه بشه و به ایران عودت داده بشه در این جهت همه تلاشهای لازم و تلاشهایی که میتوانسته و امکانپذیر بوده که صورت پذیره دنبال شده و تا نتیجه نهایی تصور میکنم با توجه به اهمیتی که میتواند داشته باشه ما آنرا دنبال خواهیم کرد .

موشکاف: هاهاهاها. رو که نیست، سنگ پای قزوینه! هاهاهاها. اصلا به سنگ پای قزوین هم گفته یه سوتی. هاهاهاها. میگه دولت آلمان به واقعیت ها پی ببره. هاهاهاها. خب واقعیت که با فیلمش تو پرونده هست. پس منظورش کدوم واقعیته؟ لابد منظورش اینه که آلمان بفهمه نظامی طرفه که بانکدار تروریسم و حواسشو جمع کنه و زود باجو به ملا رد کنه هاهاهاها. بهش بگین آن سبو و بشکست و آن پیمانه ریخت هاهاهاها. 

خبرنگار خبرگزاری ایسنا: چندی پیش با توجه به برخی از مسائلی که بین ایران و فرانسه ایجاد شده بود فرانسوی ها اعلام کرده بودند تا اینکه ایران در زمینه تحقیق در مورد یکی از دیپلماتها که متهمش کردند که میخواسته در عملیات تروریستی در پاریس شرکت کنه فرانسه سفیری را به ایران اعزام نخواهد کرد در جریان سفر رئیس جمهور به نیویورک شاهد مذاکره آقای رئیس جمهور با آقای مکرون و همچنین شاهد مذاکره آقای ظریف با وزیر خارجه فرانسه بودیم آیا در مورد این موضوع خاص صحبتی شد؟ در مورد این گفتگوها میشه یک توضیحی بدهید؟

قاسمی:من اطلاع خاصی از مذاکرات انجام شده در نیویورک بین طرف ایرانی و فرانسوی بطور کامل ندارم

موشکاف: هاهاهاها. یارو قاسمی هنگ کرد. به نچ نچ افتاد. هاهاهاها. تازه این مال قبل از اونیه که سه تا وزیر فرانسوی بیانیة مشترک بدن و نظامو به برخورد قاطع تهدید کنن و حسابای دو نفر رو هم ببندن و یه مرکزشون رو هم جارو کنن. هاهاهاها. حالا ببینین یارو قاسمی بعد از اون چی گفته. هاهاهاها.

بهرام قاسمی – سخنگوی وزارت خارجة نظام – 10 مهر


سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه «خواهان واقع بینی مقامات فرانسوی در قبال جمهوری اسلامی ایران هستیم»، گفت: نسبت به دست‌های شومی که در صدد تخریب روابط دیرپای ایران و فرانسه و دیگر کشورهای موثر اروپایی هستند هشدار می دهیم.

موشکاف:‌ هاهاهاها. همونی رو که به دولت آلمان گفت وتهدید کرد، با زبون نرم تر به دولت فرانسه هم می گه: واقع بینی. هاهاها. منظورش از واقع بینی اینه که بین بشکه های نفت حراجی و بمبهای پدر خواندة تروریسم می تونی انتخاب کنی. واقع بین باش و درست انتخاب کن. بازم بهش بگین آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. دورة اون مماشاتا و باج گرفتنا گذشته. هاهاهاها. حالا بذار به محاکمه برسیم، خبرای بهترم تو راهه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: