کاهش صادرات نفت ایران به پائین ترین حد خود در دوسال و نیم گذشته-۲۰دقیقه-۱۱مهر۱۳۹۷

کاهش صادرات نفت ایران به پائین ترین حد خود در دوسال و نیم گذشته-۲۰دقیقه-۱۱مهر۱۳۹۷


بیش از یک ماه به شروع تحریمهای نفتی رژیم آخوندی باقی است اما صادرات نفت ایران مستمر در حال کاهش است.

خبرگزاری بلومبرگ آمریکا  اعلام کرد: صادرات نفت ایران به پائین‌ترین حد خود در دو نیم سال گذشته رسیده است، این درحالیست که هنور تحریم‌های قریب‌الوقوع نفتی ایالات متحده اعمال نشده‌است .

براساس مانیتور آمار کشتی های نفتکش توسط خبرگزاری بلومبرگ صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران در ماه سپتامبر به یک میلیون و هفتصد و بیست هزار در روز رسیده است که نسبت به ماه قبل 260 هزار بشکه در روز کمتر است. جریان صادرات نفت و میعانات گازی ایران در پائین ترین حد خود از فوریه 2016 تاکنون بوده است

گفته میشود هند در نظر دارد در ماه نوامبر هیچ نفتی از ایران خریداری نکند و بدینوسیله به کره‌جنوبی و فرانسه میپیوندد که خرید نفت ایران را متوقف کرده اند.

فرانسه،‌ هلند و کره‌جنوبی سه کشور خریدار نفت ایران در ماه گذشته هیچ نفتی از ایران بارگیری و خریداری نکرده اند... نفت صادراتی ایران به ایتالیا و امارات متحده نیز کاهش داشته است...

آمریکا تلاش می کند تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند . در این رابطه برایان هوک هماهنگ کننده اقدام علیه رژیم ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت: « هدف ما در رابطه با تحریمهای نفتی این است که فشار را بر روی رژیم ایران افزایش دهیم تا درآمدهای نفتی این رژیم را به صفر برسانیم. ما در تلاشیم تا با اقداماتمان اختلال در بازار جهانی را به حداقل برسانیم . معتقد هستیم ظرفیت کافی برای تولید نفت ذخیره جهانی وجود دارد .
لطفا به اشتراک بگذارید: