گوشه یی از جنایات رژیم آخوندی-۲۰دقیقه-۱۱مهر۱۳۹۷

گوشه یی از جنایات رژیم آخوندی-۲۰دقیقه-۱۱مهر۱۳۹۷


دکتر سنا برق زاهدی مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت طی مصاحبه یی با اسکای نیوز گوشه یی از جنایات رژیم آخوندی را تشریح کرد.

هدرنائرت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد رژیم ایران درجهان تروریسم وبنیادگرایی را گسترش می دهد . او از جامعه جهانی خواست برای مقابله با تجاوزگریها وقانون شکنی های این رژیم به مردم ایران کمک کنند.

 هدرنائرت افزود مردم ایران بزرگترین قربانی رژیم ایران هستند چرا که آنها برای مقابله با فساد و نقض حقوق خود علیه این رژیم نیاز مند جامعه جهانی اند.

دکترسنابرق زاهدی در باره این اظهارات گفت: موضوع حقوق بشر درواقع پاشنه آشیل این رژیم است چرا که رژیم ولایت فقیه اساسا در درجه اول بر سرکوب وثانیا بر صدور تروریسم وجنگ افروزی به کشورهای دیگر بنا شده است ..بنابراین شکی نیست که پرونده این رژیم از روز اول تا بحال کاملا روشن است .

اعتصاب عمومی رانندگان کامیونها چندین روز است ادامه دارد. تا بحال بیش از صد نفر از این رانندگان دستگیر شده اند وحتی جعفر منتظری دادستان کل کشور که توسط خود خامنه ای به این سمت منصوب شده سازماندهندگان این اعتصابها را به اعدام تهدید کرده وگفته است که اینها امنیت ملی را تهدید می کنند.

همچنانکه در سخنان سخنگوی وزارت خارجه هم آمده در قیام سراسری ، رژیم هزاران نفر را دستگیر کرده وتعدادی از مردم را زیر شکنجه به قتل رسانده واعلام کرده که آنها در زندان خودکشی کرده اند . اما اگر از من سؤال کنید که بهترین کار برای یک اقدام مشخص ومتمرکز روی این موضوع چیست ، باید بگویم می بایست روی یک قضیه بزرگ ودر واقع بالاترین جنایاتی که این رژیم مرتکب شده متمرکز شد وآن قتل عام 30هزار زندانی سیاسی دقیقا در ۳۰ سال پیش یعنی در سال 1988 است

امسال سی امین سالگرد این جنایت بزرگ است وباید بدانیم که این جنایت جنایت علیه بشریت است وشاید هم بتوان گفت که یک نسل کشی است وبا گذشت زمان کمرنگ نخواهد شد نه از نظر حقوقی ونه از نظر قانونی و قضائی .

بیش از یک میلیون نفر در زندانهای این رژیم شکنجه شده وبیش از 120هزارنفرآنها بدست این رژیم کشته شده اند. بنابراین زنده کردن این پرونده بزرگترین اقدام برای محاکمه این رژیم است .
لطفا به اشتراک بگذارید: