FATF – بحران پایان ناپذیر در ضرب الاجل باقیمانده

بحران پایان ناپذیر در ضرب الاجل باقیمانده -FATF


در ادامه بحران حاد رژیم آخوندی بر سر تصویب لوایح مربوط به اف ای تی اف ، ابراهیم کارخانه‌ای، رئیس سابق کمیسیون اتمی مجلس رژیم در سرمقاله کیهان خامنه‌ای نوشت: سناریوی برجام بار دیگر در شرف اقدام است این بار نه در حوزه هسته‌ای که دامنه آن بسیار محدود است بلکه در حوزه اقتصاد و امنیت که دامنه آن کل نظام اسلامی را دربر می‌گیرد... پیوستن به معاهدات خطرساز فوق، با فریب حق شرط، طعمه‌ای است که شیطان بزرگ در کمین او است.

منبع: کیهان ۹۷۰۷۱۲

کیهان خامنه‌ای در گزارش اصلی خود نیز تحت عنوان «اخلالگران بازار ارز، سرانگشتهای FATF در ایران» با حمله به دولت آخوند روحانی نوشت: «مقامات کشور از جمله مقامات دولتی صراحتاً اعلام کرده‌اند که شبکه اخلالگران بازار ارز از پیاده‌نظام آمریکا، رژیم سعودی و امارات، در ایران است... بنابراین با چه منطق و استدلالی باید به یک سازمان بین دولتی مافیایی بپیوندیم که ساز و کار آن در اختیار اربابان شبکه اخلالگر ارزی است.

منبع: کیهان ۹۷۰۷۱۲

از سوی دیگر، روزنامه ایران متعلق به دولت روحانی با اشاره به مخالفتهای باند رقیب در مجلس رژیم نوشت: آنها هر چه توان دارند را می‌خواهند در روزهای باقیمانده تا جلسه ۱۵ مهر انجام دهند. حاجی دلیگانی به صراحت گفت که آنها توقف بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نمی‌پذیرند و این می‌تواند بهانه‌ای برای آغاز حاشیه‌ها در جلسه روز یکشنبه باشد.

منبع: روزنامه ایران ۹۷۰۷۱۲

 

لطفا به اشتراک بگذارید: