طنز موشکاف

۱۴ مهر ۱۳۹۷


 موشکاف: سلام! سرعت تحولات اونقده بالاس که هنوز یه موضوع رو خوب واستون موشکافی نکردم موضوع بعدی میاد. هاهاها. دیشب پنبة لاطائلات عظما رو واستون زدم که میخواست برا بسیجیاش تو استادیوم صدهزار نفری فیگور بگیره. هاهاهاها. هنوز یه روز نگذشته موج جدید، گورومبی خورد تو فیسش. هاهاهاها.

سایت حکومتی عصر ایران


کاخ سفید از آماده و اجرایی شدن استراتژی ضد تروریسم دولت ترامپ خبر داده و گفته است این برنامه استراتژیک بسیار گسترده‌تر و جامع تر از استراتژی پیشین آمریکا در دوره اوباما است.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا که در کاخ سفید و در میان خبرنگاران سخن می‌گفت، با اعلام استراتژی ضد تروریسم دولت ترامپ مدعی شد که ما با ایدئولوژی تروریسم مبارزه خواهیم کرد و نگاه ترامپ نیز در مورد مبارزه با تروریسم برهمین اساس است، چون ما بدون مبارزه با ایدئولوژی تروریسم، نمی‌توانیم با تروریسم مقابله کنیم.

موشکاف: هاهاهاها. حالا عظما جواب بسیجیا ریزشی رو چی بده. این که یکیش بود، از این هشدارها از همه جا داره می رسه، فقط از آمریکام نیست. علامت ترسو تو رسانه های حکومتی می شه دید. عظما! هاهاهاها.

سایت حکومتی ساعت ۲۴


بولتون از تصمیم ضد ایرانی جدید آمریکا خبر داد

مشاور امنیت ملی ترامپ: ایران از سال 1979 (1357) بانک مرکزی گروه های تروریستی بین المللی است.

بولتون روز گذشته نیز کلماتی مشابه این اظهارات را ادا کرده و از خروج آمریکا از پیمان 1955 موسوم به پیمان مودت بین ایران و آن کشور خشنود بود.

رویترز هم امروز نوشته بود بولتون فرمان لغو برجام را قاب کرده و به دیوار زده؛ فکر و ذکر او، ایران است.

موشکاف: هاهاهاها. بعله. حالا فکر و ذکر همة دنیا شده ایران. اون از فرانسه و بیانیة سه وزیرش که حال تروریستای نظامو گرفت، اینم از بقیة جاها. هاهاهاها. حال و روز عظما این روزا دیدن داره. تو این اوضاع، یه سری هستن تو نظام که دلشونو به روسیه خوش کردن. هاهاهاها. روسیه دل خوش کنک خوبیه ها ولی... ولیشو بذار از خودشون بشنویم. هاهاهاها.

روزنامه حکومتی اعتماد 12 مهر


«اگر کسی فکر می‌کند روس‌ها (یا هر کشور دیگری) جدا از منافع‌شان به چیز دیگری می‌اندیشند، سخت در اشتباه است. در تصمیمات بین‌المللی، اشتراک و تضاد منافع است که کشورها را گاه به هم نزدیک و گاهی دور می‌کند. پس «دل بستن روس‌ها در بخش نفت!»، بدون شناخت اشتراک منافع این کشور با سعودی، خطاست».روسیه تحت تحریم است. پس به درآمدهای نفتی‌اش نیاز مبرم دارد. همین دو گزاره کافی است که در این قیمت‌های بالا، تا می‌تواند نفت تولید کند. حالا در این میان چه باک که بازار نفت متحد سیاسی منطقه‌ای تحت تحریم خودش (ایران) را بگیرد!»

موشکاف: هاهاهاها. اینم از روسا. هاهاهاها. القصه! نظام ولایت تو مخمصه اس! بد جوری هم تو مخمصه اس! هاهاهاها. هم اقتصادی، هم سیاسی، هم منطقه ای و هم داخلی. نمایشهای شیخ فری و عظمام دردی ازش دوا نمیکنه. حالا دیگه دور، دور بچه های قیامه. هاهاهاها. بعله. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: