مایک پمپئو و استیوین منوچین، مداخلات تروریستی رژیم ایران و راهبرد ضدتروریسم آمریکا

مایک پومپئو و استیون منوچین وزیران خارجه و خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌هایی درباره امضای استراتژی جدید مقابله با تروریسم توسط دونالد ترامپ، برای به کارگرفتن امکانات این کشور در جهت جلوگیری و توقف فعالیتهای تروریستی و مداخلات خارجی حکومت آخوندی تأکید کردند.

در بیانیه وزیر خارجه آمریکا نیز آمده است: گروهها و شبکه های تروریستی مانند القاعده، داعش و تروریستهای تحت حمایت رژیم ایران، همچنان ما، متحدین و شرکایمان را هدف قرار میدهند. وزارت خارجه در هماهنگی تنگاتنگ با سایر آژانسهای فدرال به کار با متحدین و شرکایمان ادامه خواهد داد تا سیاستها و ابزارهای ضروری برای از بین بردن تروریستها و شبکه‌های پشتیبان آنها را به مورد اجرا بگذارد.

منبع: سایت وزرارت خارجه آمریکا ۹۷۰۷۱۳

در بیانیه وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز آمده است: ”استراتژی جدید رئیس جمهور آمریکا، سیستم مالی ایالات متحده را علیه تهدیدات تروریستی سختگیرانه تر خواهد کرد و همکاری با متحدین برای مقابله با شبکه های بین المللیِ تأمین مالی تروریسم را ارتقاء خواهد داد. وزارت خزانه داری به اِعمال فشار مستمر به داعش، القاعده، حزب الله و سایر نیروهای نیابتی تحت پشتیبانی ایران، لشکر طیبه و سایر سازمانهای تروریستی ادامه خواهد داد.“

منبع: سایت وزرارت خزانه‌داری آمریکا ۹۷۰۷۱۳

 
لطفا به اشتراک بگذارید: