کنفرانس بروکسل در مورد موج جدید تروریسم رژیم ایران در اروپا-۲۰دقیقه

بیست دقیقه-۱۴مهر۱۳۹۷


تلویزیون اسکای نیوز گزارشی از  کنفرانس مطبوعاتی در مقر پارلمان اروپا در بروکسل باعنوان «موج جدید تروریسم رژیم ایران، واکنشهای اتحادیه و آمریکا»‌ منتشر کرد که بخشهایی از آن را می بینیم:

در کنفرانس بروکسل که توسط شورای ملی مقاومت ایران برگزار شد شخصیتهای پارلمانی از چندین پارلمان اروپایی و کارشناسان قانون بین المللی شرکت داشتند.

 در این کنفرانس اسناد جدیدی فاش شد که دست داشتن رژیم ایران در طرح انفجار در خاک فرانسه علیه گردهمایی سالانه مقاومت ایران را اثبات می کند.

 در ابتدای ماه ژوئیه گذشته در ارتباط با این طرح، بلژیک یک زوج را دستگیر کرد. یک دیپلمات رژیم ایران نیز که در این طرح دست داشت توسط آلمان بازداشت شد چرا که او به این زوج دستور حمل بمب و رفتن به فرانسه را داده بود. این دیپلمات رژیم ایران عامل اصلی طرح بود و در سفارت ایران در وین کار می کرد

چندین کشور اروپایی در این موضوع همکاری می کنند . در اینجا در بلژیک در زمینه قانونی پرونده کار می شود و این بازتابهای سیاسی گسترده ای در فرانسه دارد.

در فرانسه ما شاهد انتقادات جدی سه وزیر فرانسوی و انسداد دارایی های دو مأمور اطلاعاتی رژیم ایران و یک مرکز وابسته به اطلاعات این رژیم بودیم.

از نظر قانونی در این کنفرانس دلایلی ارائه شد که اثبات می کند اطلاعات ایران در این موضوع دست دارد و که مقامات عالیرتبه رژیم در پشت این طرح درخاک فرانسه بوده اند.

دولت های اروپایی نمی توانند گوشهایشان را به خواسته های بر حق گروهها و سازمانها و پارلمانترها ببندند. آنها می گویند این رژیم آزادی ها را سرکوب می کند و سکوت در قبال آن مغایر با اصول عدالت و آزادی و دمکراسی است که کشورهای اروپایی خود را ملتزم به آن می دانند.

 رژیم ایران تلاش می کرده در خاک اروپا دست به انفجار و تروریسم بزند و باید آن را متوقف کرد. اقدامی که فرانسه در روزهای گذشته انجام داد در این رابطه بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: