تروریسم رژیم آخوندی روی میز اروپا-۲۰دقیقه

 

۲۰دقیقه-۱۵مهر۱۳۹۷


تروریسم رژیم ایران و موج تهاجمات جدید این رژیم روی میز اروپایی هاست

در بروکسل کنفرانسی بر گزار شد و تهاجمات تروریستی که رژیم حاکم بر ایران در پشت آن است مورد بحث و بررسی قرار گرفت. گزارشی از اسکای نیوز:

گزارش

 تروریسم رژیم آخوندی روی میز اروپا

عنوان کنفرانس بروکسل موج جدید تروریسم رژیم آخوندی در اروپا بود.

 این کنفرانس بعد از آن برگزار می شود که مقامات بلژیکی دو فرد را دستگیر کرد که انفجار گردهمایی اپوزیسیون ایران در نزدیکی پاریس در ژوئن گذشته را طراحی کرده بودند. در این رابطه بروکسل با برلین و پاریس همکاری می کنند .

«تروریسم رژیم ایران قاره اروپا را نیز تهدید می کند»

 تحت این عنوان کنفرانسی در بروکسل برگزار شد تا در مورد تهاجمات جدید تروریستی رژیم ایران در کشورهای اروپایی گفتگو شود .

پاریس رژیم ایران را متهم کرد که مسؤلیت طراحی این توطئه را بعهده دارد .


سناتور توریسلی گفت « تهاجم شکست خورده رژیم ایران در اروپا تنها تهاجم آنها نیست، بلکه این روشی است که رژیم ایران بکار می گیرد و بارها آنرا در آمریکا و اروپا بکار گرفته است»

 توریسلی افزود: «افشای این طرحها خوب است ولی کافی نیست بلکه ما می بایست سیاست های قاطعانه تری را نسبت به این رژیم داشته باشیم چرا که اگر آنها این درس را فهم نکنند ما با تهاجمات دیگری روبرو خواهیم شد» .

این رویداد، فرانسه و بلژیک و کل اروپا را در شوک فرو برد بویژه اینکه بخاطر سرکوب رژیم ایران هزاران تن از مخالفان ایرانی در این قاره زندگی می کنند

محمد محدثین به اسکای نیوز گفت از کشورهای اروپایی می خواهیم تا تمامی مزدوران و عوامل اطلاعات رژیم ایران را از کشورهای اروپایی اخراج کنند . از کشورهای اروپایی می خواهیم که وزارت اطلاعات رژیم ایران را بعنوان یک سازمان تروریستی لیست گذاری و کلیه شرکت ها و کسانی که با این وزارت همکاری می کنند را تحریم کنند .

خطر تروریسم رژیم ایران باعث شد که بسیاری از سازمانها در اروپا به تغییر برخورد با این رژیم دعوت کنند.

عده ای عقیده دارند که سیاست کنونی اروپا در متوقف کردن رژیم ایران نه تنها بی فایده بوده بلکه بر عکس باعث شده که این رژیم فعالیت های خبیثانه اش را ادامه دهد .

 آلخو ویدال کوادراس: روز گذشته ما بعنوان پارلمانتر در استراسبورگ و امروز در بروکسل در کنفرانس کارشناسان تشکیل جلسه دادیم تا در مورد موج جدید تروریسم رژیم ایران گفتگو کنیم.

نتیجه روشن است می بایست سیاست اتحادیه اروپا نسبت به رژیم ایران تغییر کند چرا که سیاست هایی که تا بحال وجود داشته شکست خود را اثبات کرده است .

بعد از کشف شبکه های تروریستی رژیم ایران که در خاک کشورهای اروپایی عمل می کنند مشخص شد که رژیم ایران عامل اصلی تهدید امنیت اروپاست .

شبکه هایی که باعث شده رژیم ایران به اولین رژیم حامی تروریسم فرا قاره ای تبدیل شود .

تا نقطه مصاحبه با عباس ناجی

اسکای نیوز مصاحبه های در صحنه با سخنرانان کنفرانس بروکسل
لطفا به اشتراک بگذارید: